Το Ace ανήκει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία, ωστόσο, δεν έχει κάποιο λόγο να ανησυχεί. Τα πολλά θετικά του χαρακτηριστικά το ανάγουν ως μία πρώτης τάξεως επιλογή που θα ικανοποιήσει απόλυτα στο καθημερινό «πήγαινε-έλα».
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
|
|
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
72x71,5 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
10,1 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/7.500 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,93/4.750 |
|
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
2,3 |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
4 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 |
|
|
Βάρος (kg) |
96 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
- |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 2
θέσεων |
|
|
Διαδρομή |
- |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ζάντα Ε |
2.75ΆΆ-16ΆΆ |
|
|
Ζάντα Π |
3.00ΆΆ-16ΆΆ |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.910 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
700 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.220 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
||
|
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Y |
||
Μανιβέλα |
Y |
||
Στροφόμετρο |
_ |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
_ |
||
Φέρινγκ |
_ |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
Y |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
Ο |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Y |
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...
Απάντηση: Το έχουμε δοκιμάσει αγαπητέ φίλε, και το έχουμε δημοσιεύσει κιόλας!