net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

To μπροστινό φρένο είναι αδύναμο. Ωστόσο, το πίσω είναι δυνατό και ο συνδυασμός τους φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Φρένα: Ισορροπία εμπρός και πίσω

Όπως συμβαίνει σε κάθε ομαδικό αγώνισμα, μια ομάδα έχει το αστέρι της και αυτούς που την ακολουθούν. 
Το ρόλο του αστεριού στην περίπτωση του συστήματος πέδησης του Sprinter 125 παίζει το πίσω φρένο, το οποίο είναι αρκετά δυνατό. Ταυτόχρονα, είναι και όσο προοδευτικό χρειάζεται, ώστε να μην προκαλεί μπλοκάρισμα του τροχού. Το μέλος της ομάδας που θα ακολουθήσει είναι το μπροστινό φρένο, του οποίου η δύναμη δε θα ικανοποιήσει. 

Σε συνδυασμό με το δυνατό πίσω, όμως, το φρενάρισμα θα πραγματοποιηθεί άμεσα και με ασφάλεια.
Είναι φανερό, άλλωστε, πως η Daytona έδειξε προσοχή στα φρένα του παπιού της. Εκτός από τους κυματιστούς δίσκους και τις βαμμένες κόκκινες δαγκάνες (το πιο sport στοιχείο ίσως πάνω στο Sprinter), διαθέτει και σωληνάκια υψηλής πίεσης.

 

DAYTONA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ