Τα Scrambler τα οποία έχουν δώσει ρετρό νότες στην γκάμα της Ιταλικής εταιρίας, αποκτούν πλέον μια δυνατότερη έκδοση που έχει σκοπό να εντυπωσιάσει τόσο τους λάτρεις του κλασικού, όσο και τους fun της σπορ οδήγησης.
Τι νέο φέρνει
Κινητήρας 1.079 κ.εκ
3 modes απόδοσης
Traction control
Brembo φρένα με cornering ABS
Από το 2015 που ξεκίνησε η επιτυχημένη πορεία των Scrambler, ξεπέρασε τις 46.000 πωλήσεις χάρη στις διαφορετικές εκδόσεις (Sixty2, Icon, Street Classic, Full Throttle, Classic , Desert Sled, Cafe Racer) οι οποίες βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και στους αερόψυκτους κινητήρες 400 και 800 κ.εκ.
Θέλοντας να διευρύνει ακόμα περισσότερο την γκάμα της και να καλύψει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό, η εταιρία παρουσίασε μια νέα μοτοσυκλέτα, η οποία εκτός από την επιπλέον δύναμη που της χαρίζουν τα 1100 κυβικά, εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα και κορυφαία περιφερειακά που κάνουν τις μοτοσυκλέτες της Ducati να ξεχωρίζουν. Έχοντας λοιπόν όλα τα εφόδια, υπόσχεται με τις τρεις εκδόσεις (1100, special, sport) να δώσει στην κατηγορία των ρετρό μοτοσυκλετών την sport πλευρά και το απαράμιλλο design της Ιταλικής σχολής. Μπορεί να τα καταφέρει;
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Δεν είναι TRIUMPH SCRAMBLER!