Όπως κάθε Scrambler έτσι και το 1100 αν και πιο φαρδύ στα σημεία, έχει μια αρκετά όρθια θέση οδήγησης που σου επιτρέπει να βολτάρεις τόσο σε χαλαρούς όσο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς χωρίς να νιώθεις το σώμα σου να κουράζεται. Σημαντικό ρόλο σε αυτό κατέχει η πανέμορφη και ποιοτική σέλα από αλκαντάρα, η οποία έχει αρκετό αφρώδες και ύψος (810χιλ) επιτρέποντας να πατάς και τα δύο σου πόδια στο έδαφος. Η έκδοση S της δοκιμής διαθέτει χαμηλότερο τιμόνι από την βασική 1100, δίνοντας μια πιο σπορ νότα, χωρίς όμως υπερβολές που αλλοιώνουν τον φιλικό χαρακτήρα.
Το όργανο με την μινιμαλιστική σχεδίαση χωρίζεται σε δύο οθόνες LCD και είναι πλήρες, ενώ η πλοήγηση στο μενού γίνεται αρκετά εύκολα μέσω ποιοτικών διακοπτών στο αριστερό γκριπ. Διαθέτοντας ενδείξεις όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, χιλιομετρητές, θερμοκρασία περιβάλλοντος, επίπεδο traction control, mode κινητήρα και δείκτη βενζίνης που έλειπε από τα υπόλοιπα Scrambler, οι δύο οθόνες είναι αρκετά ευανάγνωστες εκτός από το στροφόμετρο το οποίο διαβάζεται δύσκολα, ειδικά όταν κινείσαι σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
Στον συνεπιβάτη αντιστοιχεί ικανοποιητικό κομμάτι σέλας με κρυμμένες χειρολαβές ακριβώς από κάτω που τον βοηθούν στο να κρατηθεί, όμως η ζέστη των εξατμίσεων θα τον ενοχλήσει, ειδικά σε μεγάλες καλοκαιρινές εξορμήσεις.
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Δεν είναι TRIUMPH SCRAMBLER!