Όταν σταματήσεις να την κοιτάς και αποφασίσεις να πατήσεις το κουμπί της μίζας, σίγουρα θα εκπλαγείς από τον ήχο αναρωτώμενος αν τελικά οι προδιαγραφές Euro 4 είναι αυστηρές… Γνήσιος δικύλινδρος ήχος που σε προκαλεί να ¨παίζεις¨ συνεχώς με το γκάζι και σε φτιάχνει με διακριτικά σκασίματα κάθε φορά που το αφήνεις. Χωρίς να χάσεις χρόνο πατάς τον ελαφρύ υδραυλικό συμπλέκτη, κουμπώνεις την 1η στο σχετικά σκληρό κιβώτιο και ξεκινάς διαπιστώνοντας την υψηλή ποιότητα κύλισης με ελάχιστους κραδασμούς και φυσιολογικά σκορτσαρίσματα που γίνονται αισθητά μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές, χωρίς όμως να ενοχλούν ιδιαίτερα. Ακόμα και στο αστικό περιβάλλον δεν θα σε δυσκολέψει αφού ο όγκος της κάθε άλλο παρά εμποδίζει και το τιμόνι κόβει όσο χρειάζεσαι για τις απαραίτητες μανούβρες. Αυτό που πιθανότατα θα σε ενοχλήσει στα πόδια, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι η έντονη ζέστη που παράγει ο κινητήρας.
Η δύναμη μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε απόλυτα νούμερα, όμως είναι διαθέσιμη ανα πάσα στιγμή επιταχύνοντας την μοτοσυκλέτα χωρίς ίχνος ενδοιασμού. Με ιδανικό εύρος στο μεσαίο φάσμα των στροφών, μπορείς να κινείσαι γρήγορα χωρίς να λυσσάει το στροφόμετρο στα κόκκινα, έχοντας πάντα την επόμενη σχέση στο κιβώτιο. Η απόκριση είναι ομαλή σε όλους τους χάρτες απόδοσης και το traction control χωρίς να σε κόβει άτσαλα βοηθά σημαντικά στην πρόσφυση του πίσω τροχού στους ελληνικούς δρόμους, προστατεύοντας εσένα αλλά και τα Pirelli MT60 RS. Τα συγκεκριμένα ελαστικά μικτής χρήσης και ο 18άρης μπροστινός τροχός μπορεί να μην σου γεμίζουν το μάτι για τον δρόμο, όμως στην πράξη δεν προβληματίζουν εφόσον δεν κυνηγάς τα χρονόμετρα…
Σε δρόμο με στροφές το Scrambler είναι σταθερό ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ, δίνοντας τη γνωστή στιβαρή αίσθηση που συναντάς στα μοντέλα της Ducati. Οι εναλλαγές πορείας παρά το μεγαλύτερο μεταξόνιο γίνονται εύκολα χάρη στο φαρδύ τιμόνι και οι αναρτήσεις της Ohlins αναλαμβάνουν την σωστή πληροφόρηση του αναβάτη ώστε να τον γεμίζουν σιγουριά κάθε στιγμή. Την ίδια σιγουριά χαρίζουν και τα φρένα που έχουν εξαιρετική αίσθηση και απόδοση, χωρίς να δυσκολεύονται στιγμή να επιβραδύνουν τη μοτοσυκλέτα ακόμα και από την τελική της που αγγίζει τα 215 χλμ/ώρα στο ψηφιακό κοντέρ. Ως εκ τούτου εκτός από τις απολαυστικές βόλτες, τα ταξίδια με ταχύτητες 130-150 χλμ /ώρα περιλαμβάνονται στο μενού της, κάνοντας την έλλειψη προστασίας από τον αέρα να φαντάζει ανίκανη για να σε κατεβάσει από την σέλα της.
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Δεν είναι TRIUMPH SCRAMBLER!