Μεγαλύτερος και ισχυρότερος. Αυτή είναι η βασική συνταγή του δικύλινδρου αεροελαιόψυκτου κινητήρα 1.070 κυβικών που βασίζεται στο monster 1100 και πλέον κινεί το νέο Scrambler. Διαθέτοντας το γνωστό δεσμοδρομικό σύστημα των βαλβίδων, επανασχεδιάστηκε για ακόμα πιο ροπάτη λειτουργία στο χαμηλο-μεσαίο φάσμα στροφών με αποτέλεσμα να αποδίδει 86 ίππους στις 7.500 σ.α.λ με 9 κιλά ροπής μόλις στις 4.750 σ.α.λ καλύπτοντας φυσικά τις προδιαγραφές Euro 4. Για να επιτευχθεί αυτό χρησιμοποιείται μονό σώμα ψεκασμού 55χιλ με δύο μπεκ, μεγαλύτερο φιλτροκούτι και δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο όπως και ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού ride by wire.
Έτσι, υπάρχει η δυνατότητα για 3 διαφορετικούς χάρτες (active, journey, city) οι οποίοι εκτός από διαφορετική απόδοση (ο τελευταίος αποδίδει 75 ίππους) έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις απόκρισης και επίπεδο traction control ( 4 επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης), καθώς το τελευταίο ήταν απαραίτητο μετά την αύξηση δύναμης.
Με διαστήματα σέρβις ανά 12.000 χλμ, ο κινητήρας αποδεικνύεται ευλαβικός με το πορτοφόλι τόσο στο θέμα της συντήρησης, όσο και στην κατανάλωση αφού στην διάρκεια της δοκιμής είδαμε μέση τιμή 5.8 λίτρα/100 χλμ.
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Τα naked μηχανάκια είναι σαν την ασπρόμαυρη τηλεόραση,σου την επιβάλει το μαγικό marketing και την αγοράζεις ξέροντας ότι είναι η χειρότερη επιλογή.Σου λέει ο δημοσιογράφος ότι με αυτή ξεχνάς τα προβλήματά σου.Δηλαδή με μια Multistrada enduro δεν τα ξεχνάς;
Δεν είναι TRIUMPH SCRAMBLER!