Στο πεδίο χρήσης για το οποίο έχει σχεδιαστεί το Crosstourer, η μοτοσικλέτα μεταμορφώνεται σε ένα ακλόνητο τρένο υψηλών ταχυτήτων, προσφέροντας άνετη διαβίωση για πολλά χιλιόμετρα πάνω στη σέλα του, κρατώντας σας φρέσκους για όσο οδηγείτε. Η κατανάλωση σε αυτό το πεδίο πέφτει στα 6.5 λίτρα / 100 χλμ., οι προσπεράσεις γινόται παιχνιδάκι χάρη στη ροπή των 12,8 κιλών στις μόλις 6.500 σαλ., και το C-ABS φρόντιζει για την ασφάλεια σας. Η αυτονομία των 280-300 χιλιομέτρων δεν είναι μεγάλη για την κατηγορία, ενώ ο εξοπλισμός της μοτοσικλέτας παραμένει δυστυχώς εξαιρετικά λιτός σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο αναβάτης πρέπει να απλώνει χέρι στο ταμπλό για να αλλάζει ενδείξεις!
Παράπονα υπάρχουν και στον τομέα του κεντρικού stand, που δεν είναι και ότι καλύτερο εργονομικά. Συνδυασμός μεγάλου βάρους και κακού σχεδιασμού, σημαίνει πως χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να ανέβει η μοτοσικλέτα σε αυτό, απαιτώντας πολύ δύναμη από τον αναβάτη. Προσοχή θέλουν και τα “έξυπνα” φλας, καθώς μετά από λίγο σβήνουν θεωρώντας αρκετές φορές λανθασμένα πως έτσι πρέπει. Η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας διέθετε και τους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι όμως δεν διαθέτουν ένδειξη στο ταμπλό για το αν είναι αναμμένοι, κι έτσι πρέπει να εξετάζεις το κουμπί για να διαπιστώσεις αν είναι πατημένο.