Πάμε να δούμε πώς συμπεριφέρεται λοιπόν το Adventure με τους 150 ίππους,
στο… manual. Η λέξη είναι μία. Ελεγχόμενα! Προσοχή όμως, δεν μιλάω για
εσκεμμένα ανεύθυνη χρήση. Αν ανοίξεις τέρμα το γκάζι με πρώτη, θα τα δεις όλα.
Και σούζα θα κάνεις, με αρκετά βίαιο τρόπο, και η μοτοσικλέτα θα γλιστρήσει, αν
η πρόσφυση είναι μειωμένη. Αν όμως δεν συμπεριφέρεσαι ως κρετίνος, και ξέρεις
τι ζητάς, ο έλεγχος που δίνει στα χέρια σου το Adventure είναι φοβερός! Απίθανη
αίσθηση από αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα, άριστη πληροφόρηση από το ride by
wire, σου δίνουν να καταλάβεις αστραπιαία τι κάνει -αλλά και τι θα κάνει την
αμέσως επόμενη στιγμή- η μοτοσικλέτα της KTM.
Η απόδοση του κινητήρα
εντυπωσιάζει ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές αλλά και στις τρομερές ρεπρίζ, ενώ
η τελική του φτάνει τα 270χλμ/ώρα, όπως είδαν συνάδελφοι, αλλά και μας
πληροφόρησαν και από την ΚΤΜ. Εμείς πάλι τύχαμε σε συνεχόμενες μέρες με πολύ
αέρα, όπου μετά τα 230χλμ/ώρα το Adventure κούναγε αρκετά, οπότε δεν επιμείναμε
στο γκάζι, γιατό γινόταν επικίνδυνο.
Παρ όλα αυτά, στον επαρχιακό,
η μοτοσικλέτα της ΚΤΜ μας εντυπωσίασε, καθώς μπορεί άνετα να μετατραπεί σε
hooligan tool, χαράσσοντας πλατύ χαμόγελο στον αναβάτη και χαρίζοντας τρόμο στο
συνεπιβάτη. Η προστασία από τον αέρα είναι αρκετά καλή, αν και ο θόρυβος
παρουσιάζεται σχετικά αυξημένος. Το Adventure μπορεί να κινηθεί άριστα και στο
κλεινόν άστυ, ενώ στο μποτιλιάρισμα τα όρια θα θέσουν οι χούφτες, που
βρίσκονται στο ύψος των καθρεπτών των αυτοκινήτων. Όμως στην πόλη, η κύρια
ενόχληση θα έρθει από το τεράστιο τελικό, που εκπέμπει τεράστια ποσά ζέστης,
που το καλοκαίρι μπορούν να ψήσουν το πόδι του αναβάτη.