KTM 790 Adventure: Με τα καλύτερα χαρακτηριστικά της κατηγορίας
Το νέο 790 Adventure έρχεται σχεδιαστικά ανανεωμένο και αισθητά βελτιωμένο σε τεχνολογικό επίπεδο, αλλά με σημαντικά χαμηλότερη τιμή που το βάζει για τα καλά στο κυνήγι της πρωτιάς στην κατηγορία του.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Τεχνολογικά εξελιγμένο αλλά 2.000 ευρώ φθηνότερο από τον προκάτοχο του
Το 790 Adventure δεν χρειάζεται συστάσεις για τις δυνατότητες του, ήταν πάντα μία πολύ καλή μοτοσυκλέτα ικανή για πολλές περισσότερες από μία χρήσεις. Η τιμή του νέου 790 adventure μειώθηκε κατά 2.000 ευρώ σε σχέση με τον προκάτοχο του. Πως συνέβη αυτό, ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε ; Δεν έχει να κάνει με την καινούρια αντιπροσώπευση (αν και θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί) της Πετρόπουλος στην Ελλάδα, αλλά στο εργοστάσιο που κατασκευάζεται και αυτό της έδωσε την δυνατότητα να μπορεί να ρίξει το κόστος παραγωγής της και κατά συνέπεια την τιμή της. Η νέα KTM 790 Adventure έχει ανασχεδιαστεί στην Αυστρία, ενώ την παραγωγή της έχει αναλάβει η στενή συνεργάτης της KTM, CFMOTO, με την επιτήρηση της αυστριακής εταιρείας όσον αφορά την ανταπόκριση στις προδιαγραφές. Με τον τρόπο αυτό, η KTM θα εκμεταλλευτεί και την δυνατότητα ευκολότερης διάθεσης του 790 Adventure, στις ασιατικές αγορές. Ναι, το παιχνίδι εκεί έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον απο ότι στην Ευρώπη, σχεδόν για όλους τους κατασκευαστές.
Ανανέωση στην οθόνη και στα τμήματα του fairing
Το νέο KTM 790 Adventure φέρει νέα εμπρός μάσκα και μεγαλύτερη-ψηλότερη ζελατίνα για αυξημένη ανεμοκάλυψη. Η οθόνη TFT των 5 ιντσών φέρει νέο περιβάλλον χρήσης για ευκολότερη πλοήγηση στα μενού και ελέγχου της πλατφόρμας συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της εφαρμογής KTM Connect.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Κινητήρας με 95 ίππους, Euro 5 προδιαγραφών
Ο δικύλινδρος κινητήρας LC8c εξακολουθεί να αποδίδει 95 ίππους, για την περίσταση, όμως έχει συμμορφωθεί με τις Euro 5 προδιαγραφές και έχει αλλαγές στα σημεία. Οι περιστρεφόμενες μάζες του έχουν αυξηθεί κατά 20%, για μεγαλύτερη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, ενώ αλλαγές έχουν γίνει στα σώματα ψεκασμού και τον αισθητήρα προανάφλεξης, για καλύτερη λειτουργία ακόμα και με βενζίνες κατώτερης ποιότητας που μπορεί να συναντήσει ένας ταξιδιώτης, στο δρόμο του. Νέο είναι και το φιλτροκούτι, το σύστημα εξάτμισης, αλλά και οι ρυθμίσεις του προαιρετικού Quickshifter, ενώ ανανεωμένος είναι και ο συμπλέκτης.
Φρεσκάρισμα στα ηλεκτρονικά και κορυφαίες αναρτήσεις
Το 790 Adventure 2023 φέρει τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων, με τον οποίο εξοπλίζονται και τα 890 Adventure και 1290 Super Adventure, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα βασίζονται σε αυτά του KTM 890 Adventure και περιλαμβάνουν Traction control, Cornering ABS, Motor Slip Regulator και Riding modes. Μέσα σε όλα τα παρεχόμενα συστήματα, η KTM προσφέρει για άλλη μια φορά Demo mode, όπως έχουμε δει και στα άλλα νέα μοντέλα της εταιρείας. Με αυτή την λειτουργία, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας –και αυτά του προαιρετικού εξοπλισμού- είναι «ανοικτά» για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, ενώ στην συνέχεια ο αναβάτης μπορεί να κρατήσει όποια από αυτά επιθυμεί με την ανάλογη χρέωση. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την WP και ανήκουν στην σειρά APEX.
Το νέο ΚΤΜ 790 Adventure έχει τιμή 11.750 ευρώ
Τεχνολογικά εξελιγμένο αλλά 2.000 ευρώ φθηνότερο από τον προκάτοχο του
Τιμή στα ίδια επίπεδα με τον ανταγωνισμό αλλά καλύτερα εξοπλισμένο
Φρεσκάρισμα στα ηλεκτρονικά και κορυφαίες αναρτήσεις
Κινητήρας με 95 ίππους, Euro 5 προδιαγραφών
Θα μπορέσει να χτυπήσει όλους τους νέους και παλιούς επίδοξους ανταγωνιστές;