Ο κινητήρας των 115 κ.εκ. του Kaze αποδίδει αρκετά καλά, ώστε να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις με τα ισχυρότερα παπιά κάτω των 125 κ.εκ.. Οι 8,5 ίπποι της ισχύος του και τα 0,82 kgm ροπής είναι αρκετά μέσα στην πόλη, εκεί που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Αγαπημένη του περιοχή είναι οι χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Εκεί, θα εκμεταλλευτεί και το σχετικά κοντά κλιμακούμενο κιβώτιο, που τονίζει το νεύρο του κινητήρα και ταιριάζει γάντι με την αιχμηρή, sport αισθητική του. Σε εξορμήσεις εκτός πόλης, είναι που η κοντή κλιμάκωση αποτελεί περισσότερο μειονέκτημα παρά πλεονέκτημα.
Κάτι τέτοιο, βέβαια, είναι αναμενόμενο από παπί τέτοιου κυβισμού και η καλή εικόνα που σου έχει δώσει μέσα στην πόλη ο κινητήρας, δεν πρόκειται να χαλάσει έξω από αυτή. Σημαντικές, τέλος, είναι οι τεχνολογίες, με τις οποίες το εξόπλισε η Kawasaki.
Πρόκειται για τις KSAI (Kawasaki Secondary Air Injection System) και KACR (Kawasaki Automatic Compression Release), οι οποίες ευνοούν την εύκολη εκκίνηση του κινητήρα, ακόμη και τις πολύ κρύες ημέρες.