Το Kaze θα αποδειχτεί άριστο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Είναι ελαφρύ κι έχει χαμηλό κέντρο βάρους, δίνοντας στον αναβάτη του την ευκαιρία να ελιχθεί με γρήγορους ρυθμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Επίσης, το νεύρο που χαρίζει χαμηλά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, χαρίζει άμεσες εκκινήσεις και ξεσπάσματα κατά παραγγελία του δεξιού καρπού του αναβάτη.
Το παπί της Kawasaki θα κινηθεί αστραπιαία ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα, δίνοντας την εντύπωση ότι σε προκαλεί για παιχνίδι, ενώ τα άμεσα φρένα θα διατηρήσουν αναβάτη και παπί ασφαλή.
Αν και θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση στο μπροστινό, η συνολική εικόνα τους είναι καλή, χάρη και στην πολύ καλή δουλειά που κάνει το ταμπούρο πίσω.
Αν τα χιλιόμετρα ανέβουν πολύ, όμως, θα κάνουν την εμφάνισή τους ορισμένες αδυναμίες. Η τελική ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα αποδεικνύεται ότι περιορίζει τη δυνατότητα κίνησης εκτός πόλης ενώ οι κραδασμοί κάνουν γρήγορα την εμφάνισή τους, σε μαρσπιέ και σέλα.
Ωστόσο, το Kaze θα παραμείνει σταθερό και δε θα παραπονεθεί – παρά το γεγονός ότι, εκτός τειχών, βρίσκεται πολύ μακριά από τα γνώριμα νερά του.