Είναι λειτουργικό και πρακτικό, ωστόσο πάνω του ξεχωρίζουν κυρίως τα sport χαρακτηριστικά του. Το GT 135 της Modenas δεν ξεχνά ποτέ ότι είναι ένα δίκυκλο φτιαγμένο για να υπηρετεί τον αναβάτη του, να είναι οικονομικό και εύκολο, ωστόσο πέραν αυτών, μπορεί και θέλει να υποστηρίξει δυναμικά της sport ανησυχίες του.
Το GT 135 την τάση του… υπερκυβισμού, με τον κινητήρα του να έχει χωρητικότητα άνω των 125 κ.εκ. Επιπλέον, προκειμένου να συμπλεύσει σχεδιαστικά με τον ισχυρό κινητήρα και να υπερτονίσει τα sport χαρακτηριστικά του, υιοθετεί μια δυναμική αισθητική αισθητική με άφθονες sport επιρροές σε αυτή.
Το πρώτο στοιχείο που κάνει το GT 135 να ξεχωρίζει είναι ο προβολέας του. Σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των παπιών που διαθέτουν μονό προβολέα, το παπί της Modenas διαθέτει ένα διπλό και ιδιαίτερα αιχμηρό που θυμίζει μοτοσικλέτα, ενώ η μάσκα είναι μυώδης και σχετικά ογκώδης. Προχωρώντας στην ποδιά, οι έντονες γωνίες δεν ξεθωριάζουν - ίσα-ίσα που ενισχύονται.
Ωστόσο η περιοχή της θέσης του αναβάτη δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο sport χαρακτηριστικό που θα μπορούσε να μειώσει την άνεση, πέραν από τα γραφικά, που είναι πιο έντονα στα πλαστικά μέρη κάτω από τη σέλα.
Η ουρά, από την άλλη, φανερώνει ότι οι σχεδιαστές του GT 135 δεν ξέμειναν από sport έμπνευση και είναι ιδιαίτερα αιχμηρή, διατηρώντας, ωστόσο, πρακτικά στοιχεία, όπως η χειρολαβή του συνεπιβάτη.
Ιδιαίτερης μνείας χρήζει και ο πίνακας οργάνων που συνδυάζει την αναλογική με την ψηφιακή τεχνολογία.
Αρκετά νεανικός στο σχεδιασμό του, διαθέτει και στροφόμετρο, κάτι που δε βλέπουμε συχνά στην κατηγορία.