LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η σέλα στα 835 χιλιοστά ευνοεί τους ψηλότερους αναβάτες.

'Ανεση-Εργονομία: Όχι για βραχύσωμους αναβάτες

Πρώτα απο όλα, να βγάλουμε από τη μέση ένα φλέγον ζήτημα, σχετικά με το ιδανικό ύψος αναβάτη για το V-Strom. Αν ανήκετε στα χαμηλά αναστήματα, το V-Strom ΔΕΝ αποτελεί ιδανική μοτοσυκλέτα για εσάς, καθώς η σέλα των 835 χιλιοστών μαζί με το ψηλό κέντρο βάρους δεν βοηθούν στους επιτόπιους ελέγχους και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες -ο υποφαινόμενος, με ύψος 1,70μ πάταγε με την μύτη του ενός ποδιού στο έδαφος, ενώ στους επιτόπιους ελιγμούς χρειάζεται μαεστρία και μυική δύναμη. Το πρόβλημα για τους κοντύτερους εντείνεται με την προσθήκη έξτρα βάρους και όγκου, όπως τα κάγκελα και το τριβάλιτσο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι άριστο, με αθόρυβη και ακριβέστατη λειτουργία, ενώ πολύ καλό είναι και το οπτικό πεδίο που προσφέρουν οι μεγάλοι καθρέφτες. Συνολικά, το V-Strom διαπρέπει πιο πολύ στον επαρχιακό και στο ταξίδι, παρά στην αστική συμβίωση, αν και χωρίς τις βαλίτσες τα πράγματα σίγουρα γίνονται πολύ πιο εύκολα. 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ