Η Honda παρουσίασε επίσημα, το ανανεωμένο CB125F για το 2021. Και λέγοντας ανανεωμένο, μιλάμε για πολλές και μεγάλες αλλαγές στην μικρή μοτοσυκλέτα της Honda. Ας τις δούμε αναλυτικά.
Ο κινητήρας των 125 κυβικών φέρει την τεχνολογία ESP και έχει πολλές αλλαγές στο εσωτερικό του: ο κύλινδρος είναι offset τοποθετημένος, ενώ νέα είναι τα ρουλεμάν στο σύστημα βαλβίδων για μείωση της τριβής. Επιπλέον, υπάρχει μπεκ ψεκασμού λαδιού κάτω από το πιστόνι, το οποίο το ψύχει αλλά και μειώνει ακόμα περισσότερο την τριβή του με τον κύλινδρο.
Παράλληλα, η μίζα καταργείται και την θέση της παίρνει το σύστημα εκκινητή-γεννήτριας ACG, που έχουμε γνωρίσει και στα SH και PCX. Με αυτό, η εκκίνηση του κινητήρα εν στάσει και η παραγωγή ηλεκτρισμού εν κινήσει, γίνεται από το ίδιο εξάρτημα, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος του κινητήρα. Πράγματι, η Honda δηλώνει ότι το νέο μοτέρ του CB125F είναι 7 κιλά ελαφρύτερο από το απερχόμενο.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει 10,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής, και τα δύο αυξημένα σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα που απέδιδε 10,6 ίππους και 1 kgm ροπής. Η Honda παράλληλα ανακοινώνει μια μεγάλη μείωση της (θεωρητικής) κατανάλωσης καυσίμου του νέου CB125F, που πέφτει μόλις στα 1,5 λίτρα ανά 100 χλμ, ανεβάζοντας την θεωρητική αυτονομία (από ρεζερβουάρ 11 λίτρων) στα αδιανόητα 734 χιλιόμετρα!
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι επίσης ολοκαίνουργιο, κατασκευασμένο από ατσάλι και είναι 1,7 κιλά ελαφρύτερο από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Συνολικά, μαζί με τον ελαφρύτερο κινητήρα και όλες τις επεμβάσεις, το μοντέλο είναι 11 κιλά πιο ελαφρύ από το προηγούμενο, ζυγίζοντας 117 κιλά πλήρες υγρών. Τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ οι τροχοί του έχουν διάμετρο 18 ιντσών. Το πιρούνι έχει διάμετρο 31 χιλιοστών, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκο 240 χιλιοστών εμπρός και ταμπούρο 130 χιλιοστών πίσω, με συνδυασμένη πέδηση CBS.
Τέλος, ανανεωμένη είναι και η εμφάνιση του μοντέλου, με επιθετικότερο στυλ και πιο έντονη χρήση του μαύρου για περισσότερο σπορ παρουσιαστικό. Ολοκαίνουργιο είναι το εμπρός φωτιστικό σώμα, που είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα πίσω ελατήρια και η μπουζόπιπα έχουν κόκκινο χρώμα και το λογότυπο του φτερού της Honda, έχει 3D μορφή.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς