H Supersport αλλάζει ταυτότητα για το 2021 και μετουσιώνεται στην Ducati SuperSport 950, πλησιάζοντας περισσότερο τα superbikes της εταιρείας. 4 χρόνια μετά την παρουσίαση του το μοντέλο παίρνει την πρώτη του αναβάθμιση, ενώ φυσικά θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Απλή και S.
H SuperSport αλλάζει εμφάνιση, με στοιχεία που την συνδέουν περισσότερο με την Panigale V4: Αποκτά νέα πλαστικά που «κλείνουν» τελείως το χαμηλότερο μέρος της μοτοσυκλέτας και ενώνονται με τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα τύπου LED με την άμεσα αναγνωρίσιμη γωνιώδη σχεδίαση.
Ο κινητήρας Testastretta των 937 κ.εκ. έχει αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης με στόχο να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ αποδίδει 110 ίππους και 9,5 kgm ροπής στις 9.000 και 6.500 στροφές αντίστοιχα. Το μοτέρ φέρει νέο συμπλέκτη με υδραυλική ενεργοποίηση.
Τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας λαμβάνουν σήματα από τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων της Bosch, με το πακέτο να περιλαμβάνει Cornering ABS, Traction Control DTC EVO, Quickshifter και στις δύο εκδόσεις, αλλά και Wheelie Control DWC EVO, που προστίθεται για πρώτη φορά. Οι ρυθμίσεις και ο χειρισμός των συστημάτων γίνεται μέσα από μια νέα οθόνη TFT 4,3 ιντσών που εμφανίζει γραφικά παρόμοια με αυτά της οικογένειας Panigale.
Στις αναρτήσεις, η «απλή» έκδοση φέρει πιρούνι Marzocchi 43 χιλιοστών και πλήρως ρυθμιζόμενο, με το αμορτισέρ να προέρχεται από την Sachs. Η έκδοση S εξοπλίζεται φυσικά με αμορτισέρ και πιρούνι Ohlins που ρυθμίζονται σε όλες τις παραμέτρους τους. Τα εμπρός φρένα προέρχονται από την Brembo και στις δύο εκδόσεις, με δαγκάνες M4.32 και δίσκους 320 χιλιοστών, αλλά και την χρήση της νέας τρόμπας PR18/19 με δυνατότητα αυτόματης εξαέρωσης. Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο είναι τύπου trellis, με το αλουμινένιο ψαλίδι να είναι μονόμπρατσο.
Κάτω από την σέλα, βρίσκεται μια αδιάβροχη παροχή ρεύματος USB, ενώ και τα δύο μοντέλα μπορούν να υποδεχθούν σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS) που συνεργάζεται με το smartphone του αναβάτη. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, η σέλα φέρει νέο γέμισμα για αύξηση της άνεσης, ενώ βελτιωμένη είναι και η θερμική θωράκιση του κινητήρα, ώστε η θερμότητα του να μην απασχολεί τον αναβάτη.
Τέλος, η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη με πακέτα εξτρά εξοπλισμού Sport και Touring, αλλά και πολλές ακόμα επιλογές για την απόλυτη προσωποποίηση της στα μέτρα του αναβάτη.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς