Στο σέλα του Adventure νιώθεις πραγματικά ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα. Μπορείς να βολτάρεις χαλαρά στους δρόμους της πόλης η να συμπεριφέρεσαι σαν “κάγκουρας” εντός και εκτός των τειχών. Μπορείς να πας από την άσφαλτο ή από το χώμα, μπορείς να ταξιδέψεις σταματώντας κάθε 10 λεπτά για να θαυμάσεις το τοπίο ή... να μην σταματήσεις ποτέ, τουλάχιστον μέχρι να αδειάσει το ρεζερβουάρ - 470χλμ μέση αυτονομία! Μπορείς να πας και για ρεκόρ Guinness στο ταξίδι χωρίς στάση. Μπορείς να ταξιδέψεις όλες τις εποχές με την ίδια άνεση, να το κάνεις μόνος ή δικάβαλος, γρήγορα ή αργά με άλλες μοτοσικλέτες ή χωρίς. Μπορείς. Μπορείς; Το Adventure σίγουρα μπορεί και αυτό που κάνει καλύτερα από όλα είναι να μην σου δίνει καμία δικαιολογία για να μην το κάνεις. Όλα εξαρτώνται καθαρά από εσένα και τις ορέξεις σου. Πιο εντυπωσιακό από όλα τα χαρακτηριστικά του είναι ο τρόπος που ταξιδεύει. Η προστασία από τον αέρα σου επιτρέπει να...στρίψεις και με λίγη προσπάθεια να ανάψεις τσιγάρο εν κινήσει, με το cruise control να βοηθά τα μέγιστα σε αυτό αποτελώντας ένα αξεσουάρ που σου λύνει τα χέρια κυριολεκτικά. Αν κουραστείς (όχι εσύ...ο δεξιός σου καρπός) το ενεργοποιείς, αφήνεις το τιμόνι, κάθεσαι στην πίσω σέλα (ναι στην πίσω) και χαλαρώνεις στρίβοντας απαλά με την μετατόπιση του κορμιού σου στις καμπές του αυτοκινητόδρομου με το κοντέρ κολλημένο στα 130 χλμ./ώρα. Το παραπάνω “παιχνίδι” φυσικά δεν το συνιστώ σε κανένα αλλά μπορώ να πω με κάθε ειλικρίνεια ότι ήταν απόλυτα εθιστικό στην εθνική. Σε τέτοιο σημείο, μάλιστα, που έγινε δεύτερη φύση στη βόλτα μου με το Adventure! Α, κάτι άλλο που πρέπει να σας πω. Το ταξίδι χάνει πλέον τη σημασία του και όλες οι αποστάσεις «βαφτίζονται» βόλτα. Μικρή ή μεγάλη δεν παίζει ρόλο αφού στο τέλος της θα είσαι το ίδιο ξεκούραστος. Ακόμη και αν οδηγείς νύχτα τα πράγματα δεν αλλάζουν πολύ αφού τα εκπληκτικά σε απόδοση φώτα “ξημερώνουν” αρκετές εκατοντάδες μέτρα δρόμου μπροστά σου στη μεγάλη σκάλα, έχουν απίστευτα ομοιόμορφη δέσμη και δεν κουράζουν τα μάτια σου. Το ίδιο σκηνικό άνεσης και χλιδής συνεχίζεται και στον επαρχιακό με το Adventure να εξαφανίζει τον όγκο και το βάρος του και να «μετατρέπεται» σε μια σαφώς πιο μικρή και ευέλικτη μοτοσικλέτα, με τις ανωμαλίες να εξαφανίζονται κάτω από τους τροχούς του. Οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις λειτουργούν εξαιρετικά και στη ρύθμιση Dynamic-αυτή που θα προτιμήσετε λογικά παντού, αφού όλες οι άλλες είναι πολύ “μαλακές”-το μοτέρ αποδίδει ψυχωμένα αδιαφορώντας για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Οι στροφές διαδέχονται η μία την άλλη με δυσανάλογο ρυθμό για το μέγεθος και το βάρος του γερμανικού mega on-off, το τιμόνι αλαφραίνει και τρεμοπαίζει από χαρά στο χούφτωμα του γκαζιού και η μοτοσικλέτα ξαπλώνει με ευχαρίστηση σε κάθε στροφή είτε αυτή είναι ανοιχτή είτε κλειστή. Το μπροστινό παρέχει τρομερή εμπιστοσύνη και τα φρένα είναι πάντα εκεί για να σου πετάξουν τα μάτια έξω με την δύναμή τους, αν χρειαστεί.
Χώμα φυσικά και θα μπείτε και η ταχύτητα που θα κινηθείτε εξαρτάται καθαρά από την εμπειρία σας και από τα ελαστικά σας. Ορίστε λοιπόν, τα έχετε όλα. Τώρα πάρτε ένα Adventure και κάντε μια βόλτα την Υδρόγειο για να το διαπιστώσετε και μόνοι σας. Χρόνος να υπάρχει και θέληση γιατί από δικαιολογίες τελειώσαμε!