Ανέβα, βάλε μπροστά, και φύγε. Το R nineT καταφέρνει να αποστάξει την ουσία της
μοτοσικλέτας, που αποτελείται από μία απλή λέξη. Βόλτα. Πάρτε αυτή τη λέξη, και
βάλτε τη στη δική σας πρόταση, με τους δικούς σας επιθετικούς (ή και
αμυντικούς) προσδιορισμούς. «Γρήγορη», «σβέλτη», «χαλαρή», «απολαυστική»,
«μεγάλη», «μικρή», «τρελαμένη», «παντού», «στην άσφαλτο», «εκτός δρόμου»,
«χωρίς προορισμό», «για τη βόλτα», «για τσιγάρα», «για καφέ», «για το άγνωστο»,
«για το γραφείο και πίσω», «για την άκρη του κόσμου». Χαρακτήρας που ανέχεται -και
προωθεί- την παραμετροποίηση, την ιδιωτική, προσωπική ματιά, την άποψη, και τη
γενικότερη αναζήτηση. Για τους ψαγμένους, αλλά και για όσους ψάχνονται ακόμα.
Μια μοτοσικλέτα πραγματικός χαμαιλέοντας, που παίρνει υπόσταση μέσα από τη δική
σας ματιά και άποψη, μέσα από τον δικό σας τρόπο οδήγησης και custom αντίληψης. Ένα ακριβό malt απόσταγμα, με δυνατή γεύση ενενήντα
ετών, που διαρκεί. Και διαρκεί. Και διαρκεί…
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ,4Β/Κ, EEK |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.170 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Συμπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
110/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,13/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-K+ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
6,1 |
Βάρος (kg, γεμάτο) |
222 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο πιρούνι 46 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Paralever |
Διαδρομή |
120 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320, 4E, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 265, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
180/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος x Πλάτος
x
Ύψος (χλστ.) |
2.220
x
890 x Δ.Α.
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.475 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Y |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr