LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα γνωστά πλέον χειριστήρια της Honda απαιτούν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.

Συγκεντρωτικός πίνακας πληροφοριών με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.

Καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο το Top Case του Crosstourer.

Στην καθημερινή συμβίωση

Δεν θα σας κρύψω πως από την πρώτη κιόλας επαφή με το Crosstourer, όταν χρειάστηκε να το μανουβράρω στατικά, για να το βγάλω ανάμεσα από τα υπόλοιπα test-bikes της Honda, τα χρειάστηκα. Τα 285(!) γεμάτα κιλά του, σε συνδυασμό με το ψηλό κέντρο βάρους (που γίνεται ακόμα πιο ψηλό στην έκδοση DCT) δεν ταιριάζουν εύκολα σε αναβάτες σαν την αφεντιά μου των 62 κιλών και του 1.70 ύψους. Απευθείας κατάλαβα πως αν το Crosstourer πάρει κλίση στο φανάρι, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το κρατήσω. Και μπορεί η σέλα να είναι επανασχεδιασμένη για καλύτερη πρόσβαση, αλλά εγώ πάταγα κάτω με τη μύτη του ενός ποδιού. Ας το πούμε ξεκάθαρα. Οι κοντοί, ας προσπεράσουν. Οι ψηλοί, ευπρόσδεκτοι. Τα χέρια μου τέντωναν εντελώς για να φτάσουν το τιμόνι, όμως τα πόδια είχαν πιο άνετες γωνίες. 


Μεγάλη προσοχή απαιτεί η έλλειψη συμπλέκτη σε εκκινήσεις σε σαθρό οδόστρωμα, πεζοδρόμιο, ή στο βρεγμένο, καθώς παρά το Torque Control (που τώρα εκτός από το πολύ παρεμβατικό προηγούμενο διαθέτει ένα ακόμα με σαφώς μικρότερη ενώ απενεργοποιείται, η απότομη απόκριση χαμηλά, και η κτηνώδης ροπή μπορούν άνετα να στρέψουν τον πίσω τροχό μια-δυο φορές μέχρι να μπει το TC, με την πτώση να καραδοκεί. Καθώς εν μπορείς να πατινάρεις, ο έλεγχος είναι δύσκολος, και το γκάζι χρειάζεται άπειρο σεβασμό. Στην πόλη, οι αναρτήσεις είναι αρκετά κοφτές σε λειτουργία, και δεν αποσβένουν καλά τις ανωμαλίες της ελληνικής ασφάλτου. 

Αντίθετα, το C-ABS (εδώ φαίνεται η παλαιότητα του μοντέλου, αφού το σύστημα έχει πλέον εγκαταλειφθεί από τη Honda) δουλεύει άριστα, και σε αφήνει άφωνο με την ασφάλεια που προσφέρει, ενώ το πίσω φρένο δεν μπλοκάρει σχεδόν με τίποτα, αντίθετα με πολλές άλλες μοτοσικλέτες. 'Αριστη η ορατότητα από τους καθρέπτες, θηριώδεις οι μεσαίες στροφές, καλή σε προστασία για αναβάτη του ύψους μου η ζελατίνα, όμως ρυθμίζεται δύσκολα, με 4 βίδες! Ο άξονας και το DCT παράγουν αρκετό θόρυβο, ενώ παρά τη βελτίωση του, το σύστημα διπλού συμπλέκτη της Honda συνεχίζει να απαιτεί από τον αναβάτη να προσαρμοστεί εκείνος στη λειτουργία του συστήματος, και όχι το αντίθετο. Στο μποτιλιάρισμα, και στο κέντρο της πόλης, το Crosstourer τα βρίσκει δύσκολα, τόσο λόγω διαστάσεων όσο και λόγω βάρους και έλλειψης συμπλέκτη, συνιστώσες που δυσκολεύουν το χειρισμό σε στριμωγμένες συνθήκες.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ