Μεταμόρφωση! Στο πεδίο χρήσης για το οποίο έχει σχεδιαστεί το Crosstourer, η μοτοσικλέτα μεταμορφώνεται σε ένα ακλόνητο τρένο υψηλών ταχυτήτων, προσφέροντας άνετη διαβίωση για πολλά χιλιόμετρα πάνω στη σέλα του, κρατώντας σας φρέσκους για όσο οδηγείτε. Χαρακτηριστικά, διάνυσα 300 συνεχόμενα χιλιόμετρα δίχως στάση, 2 φορές, ταξιδεύοντας προς Ζάκυνθο και πίσω, κι όταν κατέβηκα δεν αισθανόμουν το παραμικρό πιάσιμο! Στο ταξίδι η κατανάλωση έπεσε στα 6.5 λίτρα / 100 χλμ., οι προσπεράσεις γινόταν παιχνιδάκι χάρη στη ροπή των 12,8 κιλών στις μόλις 6.500 σαλ., και το C-ABS φρόντιζε για την ασφάλεια μου. Παράπονο έχω από το δείκτη βενζίνης που από τις 2 μπάρες πηγαίνει απευθείας στη μία που αναβοσβήνει, τρομάζοντας τον αναβάτη. Η αυτονομία των 280-300 χιλιομέτρων δεν είναι μεγάλη για την κατηγορία, ενώ ο εξοπλισμός της μοτοσικλέτας παραμένει δυστυχώς εξαιρετικά λιτός σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο αναβάτης πρέπει να απλώνει χέρι στο ταμπλό για να αλλάζει ενδείξεις!
Σημειώστε πως στο τέλος του ταξιδιού προσπάθησα να ανεβάσω το Crosstourer στο διπλό σταντ, και... δεν τα κατάφερα -δεν μου έχει ξανασυμβεί. Συνδυασμός μεγάλου βάρους και κακού σχεδιασμού, σημαίνει πως χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να ανέβει η μοτοσικλέτα στο διπλό σταντ. Προσοχή θέλουν και τα “έξυπνα” φλας, καθώς μετά από λίγο σβήνουν θεωρώντας αρκετές φορές λανθασμένα πως έτσι πρέπει, και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο στην Αθηνών-Πατρών, όταν προσπερνάς ουρές αυτοκινήτων. Η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας διέθετε και τους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι όμως δεν διαθέτουν ένδειξη στο ταμπλό για το αν είναι αναμμένοι, κι έτσι πρέπει να εξετάζεις το κουμπί για να διαπιστώσεις αν είναι πατημένο.