Σα Σπαρτιάτης πολεμιστής, το UXV 700i LX 4x4, θα φέρει εις πέρας οποιαδήποτε (χωμάτινη) αποστολή, δίχως να ιδρώσει, και δίχως να απαιτεί ικανότητες και κόπο από τον οδηγό του.
Μικρό μειονέκτημα η απόσταση από το έδαφος, που αν και είναι μεγάλη για SSV, δεν είναι η ίδια όπως με τις κορυφαίες γουρούνες, ενώ και το μακρύ μεταξόνιο σημαίνει πως το UXV θα βρει πιο εύκολα κάτω στην υπερπήδηση απότομων εμποδίων. Όμως αυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή, ενώ ακόμα κι έτσι, η απόλυτη προστασία από την ποδιά που έχει από κάτω, σημαίνει πως μπορείτε να σπάσετε πλάκα, τσακίζοντας όποια εμπόδια σταθούν στο διάβα σας. Πώς; Παίρνετε φόρα, «σκάτε» στο εμπόδιο, και το UXV γλιστράει με την κοιλιά πάνω του, υπερπηδώντας το εμπόδιο με ευκολία! Το κάναμε, δούλεψε, ενώ η ποδιά δεν κατάλαβε τίποτα. Σκυλί! Λάσπες; Τις μασάει. Λασπωμένες ανηφόρες; Τις περισσότερες φορές δεν θα χρειαστείτε ούτε καν το 4x4. Βρίσκει πρόσφυση παντού, και δεν κολλάει πουθενά. Ανηφόρες, κατηφόρες, στριμωγμένα περάσματα (ανθεκτικό στο γρατζούνισμα και στις συγκρούσεις), πετρώδη εδάφη… δεν έχει σημασία το που θα το πάτε. Το UXV θα περάσει από παντού, πλην των πλέον στριμωγμένων μονοπατιών και των πιο ακραίων νεροφαγωμάτων σε ανηφορικά περάσματα.
Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις στους 4 τροχούς και η ανατρεπτική δόκος πίσω κάνουν τα δύσκολα-εύκολα, είτε είστε μόνος, είτε με συνεπιβάτη, είτε με συνεπιβάτη και φορτίο. Και με το τεράστιο ρεζερβουάρ των 32 λίτρων, με λογική οδήγηση θα δείτε τεράστια αυτονομία, που δίνει ταξιδιωτικές χωμάτινες δυνατότητες στο UXV. Το κιβώτιο αλλάζει σχέσεις με βουτυρένιο τρόπο, το τιμόνι απαιτεί ελάχιστη δύναμη για να στρίψει, ακόμα κι αν έχει βρει σε εμπόδιο, και όσο περνάει ο καιρός, τόσο ανεβαίνει η πίστη του οδηγού στις ικανότητες / δυνατότητες του πολεμιστή της KYMCO