Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
  • Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
  • Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
  • Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
  • Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία
  • Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία

Kymco Dink-R 125i: GT εργονομία και ανέσεις στην Α1 κατηγορία

G5-Eco κινητήρας 125cc με απόδοση 11,2 ίππων
Δισκόφρενα 240 και 220 χλστ εμπρός και πίσω με CBS
Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που χωράει ένα Full Face κράνος
LCD πίνακας οργάνων και τιμή στα 3.245 ευρώ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

G5-Eco κινητήρας 125cc με απόδοση 11,2 ίππων

Το Dink αποτελεί ένα από τα πρώτα scooter της Kymco που ήρθαν στην χώρα μας πριν από 25 χρόνια και η εταιρεία τώρα ανανεώνει το ιστορικό αυτό μοντέλο δίνοντας του την ονομασία Dink-R 125i και μία εντελώς νέα πλατφόρμα. Το scooter ανήκει πλέον στην GT κατηγορία, ενώ αποκτά έναν ισχυρό, αερόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 125cc με κωδική ονομασία G5-ECO, απόδοση 11,2 ίππων στις 8.500 σαλ και ροπή 10,6 Nm στις 6.500 σαλ. Η κατανάλωσή του σύμφωνα με την εταιρεία κυμαίνεται στα 2,9λ/100χλμ και η αυτονομία του ξεπερνά τα 210 χιλιόμετρα χάρη στο ρεζερβουάρ των 6,2 λίτρων. Η εκκίνηση γίνεται φυσικά με μίζα, ενώ ο ψεκασμός ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Δισκόφρενα 240 και 220 χλστ εμπρός και πίσω με CBS

Το πλαίσιο του Dink-R 125i, είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό και συμβάλλει στο χαμηλό σχετικά βάρος του (για την GT κατηγορία), που ανέρχεται στα 132 κιλά κενό. Ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός συνεργάζεται με διπλά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση πίσω, για την κατάλληλη απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου, ενώ στην πέδηση συναντάμε ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), που συνδράμει στην μείωση της απόστασης στο φρενάρισμα και στην πιο ισότιμη φθορά στα τακάκια εμπρός και πίσω. Υπεύθυνοι για το φρενάρισμα είναι δύο δίσκοι με διάμετρο 240 χλστ εμπρός και 220 χλστ πίσω, με τον εμπρός να είναι σχήματος μαργαρίτα και οι τροχοί του είναι από χυτό αλουμίνιο, ενώ σε αυτούς τοποθετούνται ελαστικά διαστάσεων 120/70-13 και 130/70-13 αντίστοιχα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που χωράει ένα Full Face κράνος

Το ακρωνύμιο GT (Grand Tourer) υποδηλώνει ανέσεις και πρακτικότητα, στοιχεία που το Dink-R 125i διαθέτει για ποικίλους λόγους. Ένας από αυτούς είναι οι αποθηκευτικοί του χώροι, με τον μεγαλύτερο κάτω από την σέλα να χωράει ένα Full Face κράνος και άλλα μικροαντικείμενα του αναβάτη και τον δευτερεύοντα που βρίσκεται στο τούνελ ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη, να είναι κατάλληλος για την τοποθέτηση μικρών αντικειμένων στα οποία χρειάζεται άμεση πρόσβαση όπως για παράδειγμα ένας φορτιστής, ένα πορτοφόλι ή κινητό τηλέφωνο. Ταυτόχρονα υπάρχει επίσης στο εμπρός άκρο της σέλας και ένας πρακτικός γάντζος, στον οποίο μπορούν να αναρτηθούν σακούλες με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο το Dink-R 125 τιμά τις GT καταβολές του, είναι το εργονομικό του τρίγωνο, που τοποθετεί τον αναβάτη σε μία άνετη και φυσική θέση οδήγησης, χαρίζοντάς του την επιλογή να τοποθετήσει τα πόδια του ψηλότερα στα πλαϊνά πατάκια του scooter.

LCD πίνακας οργάνων και τιμή στα 3.245 ευρώ

Το Kymco Dink-R 125i εξοπλίζεται με τεχνολογικά ανεπτυγμένες λύσεις, όπως μία LCD οθόνη που χωρίζεται κομψά σε τρία τμήματα (ένα κυκλικό κεντρικό και δύο ακόμα εκατέρωθέν του που θυμίζουν φτερά) προσφέροντας στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες για το scooter ενδείξεις. Το στροφόμετρο μάλιστα ξεκινά από την αριστερή οθόνη και εκτείνεται μέχρι και το τέλος της δεξιάς όπου βρίσκονται τα "κόκκινα", ενώ στο κέντρο αναγράφεται η στιγμιαία ταχύτητα. Τα φωτιστικά σώματα του scooter είναι Full LED, ενώ αποκτά εμπρός και δύο κομψά DRL που προδίδουν μία πολύ επιθετική εμφάνιση στο μούτρο του. Σε αυτό μάλιστα, το ρύγχος που τοποθετείται στο κέντρο του θυμίζει μεγάλες μοτοσυκλέτες και ενισχύει την αισθητική του συνόλου. Η τιμή του πρακτικού αυτού scooter είναι στα 3.245 ευρώ και διατίθεται σε δύο χρωματισμούς: Anthracite Matt και Silk Grey.