LIVE: κίνηση στους δρόμους

Λιτά τα όργανα του SL, ευκρινή όμως και με όμορφο δυνατό λευκό φωτισμό

Πολύ καλή η σέλα για τον αναβάτη όχι όμως και για τον συνεπιβάτη

Πολυεδρικός προβολέας με άριστη απόδοση

'Ανεση /Εργονομία: Ιδανικό για χαμηλά αναστήματα

Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή. Το Ninja 250SL δεν έχει φτιαχτεί για ψηλούς αναβάτες. Ιδανικά αναστήματα για να κουμπώσει κανείς πάνω της, ειδικά όταν έχει διπλώσει για επιθετική οδήγηση είναι τα 1.50-1.75. Όσο πλησιάζουμε ή ξεπερνάμε το 1.80, ο αναβάτης διπλώνει υπερβολικά -ειδικά σκυμμένος, όπου βρίσκουν οι αγκώνες στα γόνατα. Από την άλλη, ο υποφαινόμενος με ύψος 1.70 αισθάνθηκε άνετα με το καλημέρα. Τα πόδια κουμπώνουν πολύ καλά κάτω από τις εσοχές του ρεζερβουάρ, ενώ η στάση του σώματος είναι ελαφρώς σκυφτή, και επιθετική, δίχως να γίνεται ακραία, με τις γωνίες σε πόδια και χέρια να είναι άνετες και για καθημερινή μετακίνηση. 


Το τιμόνι κόβει πολύ, δίνοντας ακτίνα στροφής 2,4 μέτρων. Το μονό σταντ στήνει σε σωστή κλίση τη μοτοσικλέτα, ενώ η ζελατίνα είναι μικρή και προσφέρει ελάχιστη προστασία από τα στοιχεία. Στην ψηφιακή οθόνη θα βρείτε ενδείξεις για το κοντέρ, τις στροφές, ένα ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ρολόι και δείκτη καυσίμου. Δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας, αλλά μόνο λυχνία προειδοποίησης, ενώ οι υπόλοιπες λυχνίες αφορούν σε μπαταρία, προβολέα, φλας και ψεκασμό. Αλάρμ δεν έχει, έχει όμως σινιάλο.    

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ