Το Ninja 250SL δεν είναι εντυπωσιακό απλά και μόνο για το λόγο πως δεν περιμένει κανείς τόσο καλές επιδόσεις από μια μικρή σε κυβικά μοτοσικλέτα. Είναι εντυπωσιακό πέρα από τους όποιους περιορισμούς κυβισμού, γιατί είναι απόλυτα ισορροπημένο, και τόσο ικανό, ώστε να κάνει τον αναβάτη του να παραμιλάει από ενθουσιασμό. Το κοιτάς το πρωί, και ξέρεις πως η απόλαυση της sport οδήγησης απέχει μόνο ένα στενό μακριά... στην πρώτη στροφή που θα συναντήσεις. Και φτάνοντας στη δουλειά, έχεις πλατύ χαμόγελο χαραγμένο, από το ένα αυτί στο άλλο. Μοτοσικλέτα για πραγματική sport οδήγηση σε πόλη ή πίστα, σε πακέτο που περιλαμβάνει οικονομική αγορά και συμβίωση, διασκέδαση άνευ προηγουμένου, και χρηστικές πινελιές για καθημερινή μετακίνηση. Από τις πιο απολαυστικές μοτοσικλέτες που έχουμε οδηγήσει τον τελευταίο καιρό.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 4β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
72x61.2 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
27,62/9,700 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/8.200 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 38 χλστ. |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας
(λίτρα) |
11 |
|
|
Κατανάλωση
(lt/100χλμ) |
4,2 |
|
|
Βάρος γεμάτο (kg) |
195 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ) |
163 |
|
|
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου χωροδικτύωμα |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι. |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ |
|
|
Διαδρομή |
116 |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290, 2Ε |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220, 2E |
|
|
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop TT 900 100/80-17 |
|
|
Ελαστικό Π |
Dunlop TT 900 130/70-17 |
|
|
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.935 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
685 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.330 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
780 |
|
|
|
|
||
Εξοπλισμός |
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Υ |
||
Μανιβέλα |
_ |
||
Στροφόμετρο |
Y |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
||
Φέρινγκ |
Y |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
_ |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
_ |
||
Κλειδαριά κράνους |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr