Το Ninja 250SL είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που ανεξαρτήτως κυβικών, εντυπωσιάζουν και ξεχωρίζουν από το σωρό. Υπέρ-ατού εδώ ο απίθανος μονοκύλινδρος κινητήρας, που αντίθετα με αρκετά ανταγωνιστικά μικρά sport σύνολα, διαθέτει νεύρο και πυγμή με το καλημέρα, ενώ η γραμμική δύναμη συνεχίζει να ξεδιπλώνεται μέχρι τις 10.000 στροφές! Και αυτή η φανταστική απόδοση επιτυγχάνεται μάλιστα με ένα πολύ κλειστό, αθόρυβο τελικό εξάτμισης. Σε συνδυασμό με τον άριστο ψεκασμό, και με το χαμηλότατο βάρος των 150 γεμάτων κιλών, το Ninja 250SL εκτοξεύεται σε εκκινήσεις, ενώ διαθέτει δύναμη για να σας ξελασπώσει σε κάθε περίσταση, για άνετες προσπεράσεις, αλλά και για δυνατές εξόδους από τις στροφές. Το Ninja 250SL κάνει ακόμα και σούζες, δίχως μάλιστα να πρέπει να ζορίσετε συμπλέκτη ή κινητήρα, με τη μοτοσικλέτα σχεδόν ακίνητη. Αντίθετα, το μονοκύλινδρο Ninja θα σηκωθεί έχοντας κάποια χιλιόμετρα στο κοντέρ, με πρώτη και συμπλέκτη, και θα στηθεί αρκετά εύκολα στο σημείο ισορροπίας. Κατόπιν έρχεται η αλλαγή σε δευτέρα και τρίτη, και η μοτοσικλέτα της Kawasaki συνεχίζει ακμαία τη σούζα! Μικρή ένσταση έχουμε για το σφιχτό κιβώτιο, αν και η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας είχε μόλις 200 χιλιόμετρα στο κοντέρ, οπότε πιθανότατα τα πράγματα να βελτιωθούν μετά το στρώσιμο. Ο κινητήρας είναι αυτός ακριβώς που θα θέλαμε από ένα μονοκύλινδρο μοτέρ, θυμίζοντας εκπολιτισμένο αγωνιστικό σύνολο, αντίθετα από αρκετά άλλα μοτέρ αντίστοιχων, περισσότερο φιλικών μοτοσικλετών που αποδεικνύονται “κούφια” στις μεσαίες. Εδώ έχεις τη γνωστή, απολαυστικά γεμάτη απόδοση του ενός κυλίνδρου σε χαμηλές και μεσαίες, με ξέσπασμα ψηλότερα, και κορύφωση στις πολύ ψηλές 10.000 σαλ. Ένας και να καίει, με νεύρο που δεν μπορούν να μιμηθούν τα δικύλινδρα αδέλφια του σε 250 και 300 κυβικά! Το Ninja 250SL διεκπεραιώνει με άνεση όλες τις αστικές αποστολές που θα του αναθέσετε, δίχως καμία δύστροπη όψη, εκπλήσσοντας σας με τη φιλικότητα του, με τον μαλακό συμπλέκτη, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού του, την άνετη σέλα (όχι για το συνεπιβάτη) και με τις μικρές του διαστάσεις που το κάνουν να χωράει εκεί που χωράνε μόνο τα παπιά. Ταυτόχρονα είναι και φειδωλό όσον αφορά στις ανάγκες του σε βενζίνη, καθώς εμείς μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr