Το ξεχωριστό και ολοκαίνουργιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, που ξεφεύγει από τα συνήθη πλαίσια δυο δοκών της Kawasaki γίνεται ορατό στα βλέμματα χάρη σε δύο κοψίματα στο φέρινγκ, αν και στα πλαινά της μοτοσικλέτας η εταιρεία του Akashi το έχει κρύψει με δύο πλαστικά καλύμματα. Αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για κάτι μοναδικό, ξεχωριστό και πρωτόγνωρο για την εταιρεία θα το θέλαμε πιο εμφανές, αλλά... προσωπικά γούστα είναι αυτά. Το γεγονός που εντυπωσιάζει άμεσα τον παρατηρητή στο Ninja 250SL είναι η λεπτή σιλουέτα της μοτοσικλέτας. Αν το κοιτάξεις από πίσω, πραγματικά είναι δύσκολο να πιστέψεις πως εδώ έχουμε ένα 250. Η σιλουέτα του SL είναι τόσο απίστευτα λεπτή που μάλλον για 125 σου κάνει περισσότερο. Μπορεί κάποιες μικρές μοτοσικλέτες να έχουν σχεδιαστεί επίτηδες για να δείχνουν μεγαλύτερες, όμως το Ninja 250SL δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα τους. Δείχνει, αλλά και είναι, ιδιαίτερο compact και μαζεμένο σε διαστάσεις. Απίστευτα λεπτό, κοντό, χαμηλό, με χαμηλή σέλα και λεπτά ελαστικά. Ο πολυεδρικός προβολέας με το διάφανο “κρύσταλλο” είναι μονός για να ταιριάζει στο πνεύμα του μονοκύλινδρου κινητήρα, λέει η Kawasaki, ενώ αποδίδει άριστα το βράδυ. Τα φλας είναι παλαιού τύπου, πολύ μεγάλα, και εξέχουν αρκετά. Οι καθρέπτες ταιριάζουν αισθητικά στη sport κατασκευή, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο παρέχουν μέτριο οπτικό πεδίο, δείχνοντας πέρα από το δρόμο και ένα ποσοστό από τους αγκώνες του αναβάτη. Σημειώστε πως είναι σχεδιασμένοι ώστε να μπορεί ο αναβάτης να τους κλείσει στο παρκάρισμα ή στο μποτιλιάρισμα, για ακόμη λεπτότερη σιλουέτα, δίχως να χάσει τις ρυθμίσεις τους. Η πάνω πλάκα στο τιμόνι είναι τρυπητή, συνεισφέροντας στο “ελαφρύ” αγωνιστικό look της μοτοσικλέτας.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr