Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα βοηθάει στην επίτευξη της λεπτής σιλουέτας του Ninja 250SL, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα ατσάλινο ψαλίδι -που βοηθάει στη μείωση του κόστους. Στις αναρτήσεις, το μονοκύλινδρο Ninja φοράει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. μπροστά, με διαδρομή 110 χιλιοστών, ενώ η κάστερ είναι 24 μοιρών, και το ίχνος βρίσκεται στα 90 χλστ., συνεισφέροντας σε μια καλή ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας. Τι να πούμε και για το μεταξόνιο των 1.330 χλστ. (1.400 στο δικύλινδρο 250). Πολύ κοντό, προσφέρει αρκετούς πόντους στην ευελιξία του SL. Πίσω, συναντάμε την κλασική Uni-Trak ανάρτηση μονού αμορτισέρ της Kawasaki, με διαδρομή 116 χλστ. και ρύθμιση προφόρτισης σε 5 θέσεις. Ο μονός δίσκος μπροστά είναι τύπου μαργαρίτα και διαμέτρου 290 χλστ., διαθέτοντας διπίστονη δαγκάνα, που δεν είναι ακτινική. Πίσω βρίσκουμε ένα ακόμη δισκόφρενο με μονή δαγκάνα, στα 220 χλστ. Budget look και στα φρένα λοιπόν, όμως η απόδοση τους είναι τόσο καλή, συνδυάζοντας δύναμη και πληροφόρηση, που σε κάνει να αναρωτιέσαι για την αξία των ακτινικών συνόλων. Σημειώστε πως στο εξωτερικό το Ninja 250SL βγαίνει και με ABS, όμως στην Ελλάδα εισάγεται αποκλειστικά η έκδοση χωρίς ABS. Η Kawasaki αναφέρει πως το design της πίσω ζάντας γλιτώνει 500 γραμμάρια μη αναρτώμενου βάρους από το Ninja 250SL, σε σχέση με το δικύλινδρο 250. Βέβαια, την ίδια στιγμή οι λεπτότερες ζάντες θέτουν ταχύτερα τα όρια στις στροφές σε σχέση με το δικύλινδρο 250, καθώς σε καλή άσφαλτο, ο αναβάτης θα τελειώσει γρήγορα το πέλμα -ειδικά πίσω.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr