LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα όργανα, γεμάτα πληροφορία και δύο θέσεις δεξιά κι αριστερά για έξτρα αξεσουάρ

Το εύρος ρύθμισης της ζελατίνας φτάνει στους 6 πόντους και κάνει πολλή και καλή δουλειά

LED φώτα πίσω με φιμέ κρύσταλλα

'Ανεση / εργονομία: Χαλαρό και πρακτικό

Η γεωμετρία της μοτοσικλέτας δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά και όποιος έχει ξανακαβαλήσει κάποιο προηγούμενο Versys γρήγορα θα νιώσει οικεία και πάνω στο νέο μοντέλο. Η σημαντικότερη διαφορά έγκειται στη μετακίνηση των μαρσπιέ 20 χιλιοστά πιο μπροστά και 15 πιο χαμηλά, ένα γεγονός που μεταφράζεται σε μια πιο άνετη θέση οδήγησης και θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους ψηλούς σε ανάστημα αναβάτες, καθώς και από αυτούς που θα ταξιδέψουν πολύ με το Versys τους. Ο λόγος είναι προφανής: Μικρότερη γωνία στα πόδια σημαίνει πιο ξεκούραστη παραμονή στη σέλα για πολλή ώρα. Οδηγικώς ωστόσο αυτή η αλλαγή δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας και η αίσθηση ελέγχου από τη θέση οδήγησης παραμένει εξίσου καλή με πριν.

Ένα δεύτερο σημείο αιχμής στις βελτιώσεις της τρίτης γενιάς Versys εστιάζει στη νέα ζελατίνα. H Kawasaki μας λέει πως η επιφάνειά της είναι 1,7 φορές μεγαλύτερη από αυτή του προκατόχου του, αλλά πολύ πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως πλέον είναι ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος. Ο μηχανισμός είναι ευφυέστατος, πανεύκολος και δεν απαιτεί εργαλεία: Δύο πεταλούδες που σφίγγουν και ξεσφίγγουν εύκολα με το χέρι μπορούν να ανασηκώσουν τη ζελατίνα μέχρι και 60 χιλιοστά ψηλότερα, κάνοντας πολύ σημαντική διαφορά στην αεροδυναμική της συμπεριφορά.

Συνολικά η θέση του αναβάτη απολαμβάνει πολύ βελτιωμένης αεροδυναμικής προστασίας, καθώς όλο το μπροστινό μέρος μοιάζει να έχει πάρει μερικούς πόντους στην περιφέρειά του, στέλνοντας τη ροή του αέρα μακριά από το σώμα του. Μαζί με αυτά βάζουμε και τη ζελατίνα, η οποία εκτός από ψηλότερη είναι και φαρδύτερη. Πρακτικά στον δρόμο ο αναβάτης νιώθει τον αέρα μόνο στα πόδια και στα χέρια, γεγονός που θα εκτιμηθεί δεόντως από τους πιο ταξιδιάρηδες ιδιοκτήτες του Versys.

Η σέλα δεν έχει σημαντικές διαφορές από πριν, παραμένει εξίσου φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της.
Ένα άλλο σημείο που επηρεάζει την άνεση της μοτοσικλέτας είναι οι κραδασμοί του κινητήρα. Η Kawasaki λέει πως οι αλλαγές σε αυτόν έχουν γίνει με γνώμονα τη μείωση των κραδασμών και εμείς απλά θα συμφωνήσουμε. Οι μόνοι κραδασμοί που αισθανθήκαμε πάνω του ήταν υψίσυχνοι, μόνο στα μαρσπιέ του αναβάτη και μόνο όταν η ταχύτητα ξεπερνούσε τα 160 χλμ/ώρα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ