Ακόμα και στην αντιπροσωπεία, όταν παραλαμβάνω το Z 1000 SE, όλοι οι υπάλληλοι έχουν παρατήσει ότι κάνουν και το χαζεύουν. Και με αυτή την εμφάνιση, και στα χρώματα του Special Edition, πώς να μην το χαζεύουν; Η διαφορά στο design, από το προηγούμενο μοντέλο είναι μεγάλη, καθώς εκείνο του 2014 δείχνει 100% πιο επιθετικό. Τι έκαναν οι Ιάπωνες για να πετύχουν τέτοια πολεμική κοψιά; Καταρχήν, άλλαξαν τη μάσκα, κάνοντας κάτι πολύ έξυπνο. Πήραν την προηγούμενη, την... έκοψαν στη μέση, και τοποθέτησαν τη ζελατίνα της, σε μικρότερο μέγεθος, στα όργανα. Το κάτω μέρος της μάσκας έτσι έγινε πιο κοντό σε ύψος, με το πάνω άκρο της πιο χαμηλά στα καλάμια από ότι πριν, ενώ απέκτησε και εσοχές, σαν άλλα φρύδια, για τους τέσσερις νέους LED προβολείς, που του δίνουν άλλο τσαμπουκά στο βλέμμα. Μετά, οι σχεδιαστές πέταξαν τα πλαστικά προστατευτικά που έκρυβαν το πιρούνι, και άλλαξαν τα πλαστικά καλύμματα στα πλαινά του ψυγείου, αφαιρόντας και τα φλας που βρισκόταν ενσωματωμένα πάνω τους -τώρα τα μπροστινα φλας είναι συμβατικού τύπου, ξεχωριστά από το κοστούμι. Τα συγκεκριμένα πλαστικά μοιάζουν λες και η μοτοσικλέτα να έχει γυμναστεί και... γεμίσει μύες, και όπως τεντώνεται, εκείνα είναι έτοιμα να σκιστούν! Οι άνθρωποι του Akashi μίκρυναν την καρίνα, και ξανασχεδίασαν το ρεζερβουάρ, το οποίο έχει πλέον μια πιο έντονη “καμπούρα”, με πιο απότομη κλίση προς τα μπροστά. Η σέλα αναβάτη-συνεπιβάτη μίκρυνε κι άλλο, ενώ τα 4 τελικά έχασαν το μαύρο χρώμα που είχαν, ώστε το χρώμα του μετάλλου να τα κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα περισσότερο -άλλαξαν ελαφρώς και σχήμα. Όμως και ο λασπωτήρας πίσω έμεινε... ο μισός, ενώ νέοι είναι και οι καθρέπτες. Τα κάρτερ του κινητήρα απέκτησαν gun metal χρώμα, από μαύρα που ήταν, ενώ νέα είναι και η εξωτερική σχεδίαση των κυλίνδρων. Η έκδοση SE που είχαμε για δοκιμή, έχει μειώσει κατά πολύ το πράσινο χρώμα που χρησιμοποιεί, σε σχέση με πριν, για χάρη του μεταλλικού ασημένιου, κάνοντας τη μοτοσικλέτα να μοιάζει με πραγματικό όπλο. Κι έτσι, μπορεί το ανανεωμένο Z1000 του 2014 να μην απολαμβάνει τα άλογα, τα ηλεκτρονικά, και την τεχνική εξέλιξη των αντιπάλων του (βλ. KTM SDR 1290 & BMW S1000R), όμως από εμφάνιση είναι το πλέον επιθετικό και εντυπωσιακό! Μακράν. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, εκείνη είναι παντού κορυφαία, με όμορφες λεπτομέρειες (καθρέπτες, δοχείο υγρού φρένων μπροστά, μοτίβο σέλας με δεκάδες λογότυπα “Ζ”) που πείθουν τον ιδιοκτήτη πως ξόδεψε σοφά τα λεφτά του. Μικρές παραφωνίες οι παλιομοδίτικοι και ανέμπνευστοι διακόπτες, κι ένα τρίξιμο που προέρχεται από το όργανο, όποτε συναντάς λακκούβες.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr