LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανάποδο πιρούνι Big Piston Fork της Showa, αρκετά σφιχτό για τις ελληνικές συνθήκες, θα δείξει τις αρετές του σε καλή άσφαλτο. Φοβερά φρένα!

Ξανασχεδιασμένα τα τελικά, πιο όμορφα το 2014, ενώ έχασαν το μαύρο χρώμα για να αφήσουν το χρώμα του μετάλλου να τα αναδείξει.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Σφιχτό σύνολο

Το πλαίσιο 2 δοκών από αλουμίνιο έχει μείνει ίδιο από το προηγούμενο μοντέλο, όμως νέο είναι το πιο compact υποπλαίσιο, για πιο κοντή και επιθετικότερη, ανασηκωμένη ουρά. Νέο είναι το πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι SFF-BPF (Showa Separate Function, Big Piston Fork) των 41 χιλιοστών, με ρύθμιση προφόρτισης από το αριστερό καλάμι, και stepless ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς στο δεξί. Πιο σφιχτή όμως είναι και η συμπεριφορά του οπίσθιου αμορτισέρ, με μικρότερη διαδρομή. Νέα είναι και τα φρένα εμπρός, με μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες, ακτινική τρόμπα, και νέα τακάκια, για μεγαλύτερη δύναμη και καλύτερη πληροφόρηση. Αλλαγμένα είναι και τα logo πάνω στις δαγκάνες, που δεν γράφουν πλέον Tokico αλλά Kawasaki.


Στην προσπάθεια της Kawasaki για να δώσει μεγαλύτερη ευελιξία στο Z, μειώνοντας το μη-αναρτώμενο βάρος, συνηγορούν οι νέοι εξάμπρατσοι αλουμινένιοι τροχοί, που γλιτώνουν 1,5 κιλό από νευραλγικό σημείο. Συγχαρητήρια αξίζουν στο ABS, που κάνει καλή δουλειά, ειδικά στο μπροστινό μέρος, ενεργώντας μόνο όταν πραγματικά το χρειάζεσαι. Τα φρένα μπροστά είναι πραγματικά κορυφαία, όμως το πίσω είναι ακριβώς το αντίθετο, καθώς θέλει μεγάλη πίεση για να αποδώσει, ενώ είναι εντελώς ξύλινο σε αίσθηση, μην δίνοντας πληροφόρηση στον αναβάτη.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ