LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας έχει μεστή απόδοση από χαμηλά, είναι ιδιαίτερα ελαστικός και η κατανάλωσή του βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Κινητήρας: Με racing καταβολές

Το 4κύλινδρο μοτέρ του GSR έχει τις ρίζες του σε αυτό του GSX-R 750, προηγούμενης γενιάς και η απόδοσή του έχει προσαρμοστεί για πιο καθημερινή χρήση γεμίζοντας τις καμπύλες του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα. Έμφαση δόθηκε παράλληλα στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν από τους μηχανικούς, έχουν να κάνουν με την αλλαγή των εκκεντροφόρων με άλλους ηπιότερου προφίλ. Στην πράξη το μοτέρ του GSR είναι μια μονάδα που θα λατρέψουν οι φίλοι των τετρακύλινδρων. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά βελούδινη, ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι αυτός που χρειάζεται για να καταλάβει κανείς ότι κάθεται σε μοτοσικλέτα 750 κ.εκ. ενώ και η ευστροφία του βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ