Το 200άρι Burgman είναι πραγματικά μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Το μοτέρ του είναι πραγματικά δυνατό για τον κυβισμό του, οι χώροι είναι
αντάξιοι του ονόματος Burgman, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και η σχεδίασή είναι
μοντέρνα και σοβαρή. Το μόνο πράγμα που θα σταθεί εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και
το Burgman είναι
η υψηλή τιμή του που συγκρίνεται άμεσα με scooter μεγαλύτερου κυβισμού, ακόμη και GT. Είναι ωστόσο
ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο από αυτά, δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε χώρους και ο
μόνος τομέας που υπολείπεται φυσιολογικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα σε κυβισμό scooter είναι εκείνος των
επιδόσεων. Αν το δείτε σαν μια επένδυση στο χρόνο και όχι σαν μια αγορά που θα καλύψει
κάποιες πρόσκαιρες ανάγκες τότε αξίζει πραγματικά της προσοχής σας. Άλλωστε η
τιμή του απέχει σε φυσιολογικά επίπεδα από τα κορυφαία υγρόψυκτα 150άρια scooter της αγοράς που
είναι επίσης ακριβότερα από κάποια μοντέλα μεσαίου κυβισμού. Γιατί το
«συγκρίνουμε» από πλευράς τιμής με άλλα κορυφαία scooter; Μα γιατί και το Burgman είναι τέτοιο.
Είναι το κορυφαίο 200άρι GT
scooter της αγοράς.
Αν πιστέψετε σε αυτό θα σας καλομάθει τόσο πολύ που δύσκολα θα το αλλάξετε για
κάτι μεγαλύτερο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ,4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
200 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x53,4 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
18/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,73/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
10,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
3,6 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
163 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/90-13΄΄ |
Ελαστικό Π |
130/70-12΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
Πλάτος
(χλστ.) |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.465 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
735 |
Morbidelli Ν300: Νέα, επιθετική γυμνή μικρού κυβισμού και πλούσια εξοπλισμένη
5 commuter στην Α2 κατηγορία με κάτω από 5 χιλιάρικα
VOGE SR4 Radar: Το πρώτο scooter με σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου
ΚΤΜ Duke 390 2025: Έρχεται με Cruise Control και νέα χρώματα
Είναι το ακριβό καλό ή μας δουλεύουν;
Test Tucano Urbano Hydroscud New Step: Απόλυτη αντιανεμική προστασία, κομψή εμφάνιση
Test μπουφάν 4 εποχών IXON M-SKEID: Πιο αδιάβροχο... δεν γίνεται
ROYAL ALLOY GP 125i: Ρετρό εναλλακτική με μεταλλικό σώμα και 14 ίππους
Yamaha MT-07: Με νέα τιμή, μειωμένη κατά 700 ευρώ
Ελαστικά Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 180/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr