LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υποδειγματικός ο κινητήρας, μαζεμένο το τελικό.

Κινητήρας: Υποδειγματική απόδοση

Γιατί 125 και όχι 150 κυβικά εκατοστά; Γιατί πέρα από την υπαγωγή του Tricity στην κατηγορία διπλώματος Α1, σε κάποιες χώρες της Ε.Ε. ένα δίκυκλο / τρίκυκλο 125 κυβικών εκατοστών οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου (όχι στην Ελλάδα, ωστόσο). Για να πιάσει λοιπόν τους οδηγούς αυτοκινήτου των συγκεκριμένων χωρών η Yamaha «έμεινε» στα 125 κυβικά. Όποιος όμως οδηγήσει το συγκεκριμένο 125 θα μείνει έκπληκτος από την σπιρτόζικη απόδοση του ψεκαστού μοτέρ, που μαζί με την ιδανική του κλιμάκωση, χαρίζει άριστη ενεργητική ασφάλεια. Έντεκα (10,9) άλογα, ένα κιλό ροπής, 152 γεμάτα κιλά, και κλιμάκωση που δίνει τελική ταχύτητα 100-105χλμ/ώρα, κάνουν το Tricity άριστο στις συνθήκες που επικρατούν στα μεγάλα αστικά κέντρα. 

Αποδεικνύεται ταχύτατο στην πόλη, ενώ δεν θα πει όχι και σε μικρές εκδρομές στα προάστια, με οδήγηση σε Εθνική και Αττική Οδό, καθώς η ταχύτητα του δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 85 ακόμα και σε παρατεταμένες ανηφορικές ευθείες (βλ. ανέβασμα στον 'Αγιο Στέφανο). Ταυτόχρονα η οικονομία καυσίμου είναι εκπληκτική, και συγκρίσιμη μόνο με πολύ οικονομικό, σύγχρονο, δίτροχο scooter αντίστοιχου κυβισμού! Είδαμε 3,2lt/100χλμ., ενώ με οδήγηση μονίμως τέρμα γκάζι η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω από τα 3,7lt/100χλμ.!

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ