LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όμορφη με ένα ιδιάιτερο τρόπο η σέλα, είναι πολύ άνετη για τον οδηγό αλλά ο συνοδηγός θα ζοριστεί στις μεγάλες αποστάσεις.

Aνεση – Εργονομία: Σπορτίφ και εργονομικό

Το MT-07 είναι ένα sportive αλλά άνετο μοντέλο, το XSR700 είναι ακόμα πιο άνετο και αυτό οφείλεται κυρίως στην καρατιμόνα που και πιο φαρδιά είναι και πιο κοντά στον αναβάτη, δημιουργώντας έτσι μια σχετικά όρθια θέση οδήγησης. Η σέλα έχει αποκτήσει περισσότερο αφρώδες και παρουσιάζεται πιο ανατομική, ενώ τα πόδια τοποθετούνται σε φυσιολογικές γωνίες.

Από εκεί και έπειτα, το μόλις ένα εκατοστό διαφοράς στο ύψος σέλας (XSR700: 815χλστ. / ΜΤ-07: 805 χλστ.) δεν μπορούμε να πούμε ότι δημιουργεί εργονομικές διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων, πόσο μάλλον όταν η... έδραση του αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα βρίσκεται ακριβώς στο ίδιο σημείο με το MT-07. Ο συνεπιβάτης, κάθεται πιο χαμηλά σε σχέση με το ΜΤ-07 και για αυτό τον λόγο, τα μαρσπιέ του έχουν μεταφερθεί ελαφρώς πιο μπροστά και πιο κάτω, προκειμένου να μην δημιουργούνται κλειστές γωνίες στα γόνατα του. Τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα σε σχέση με το MT-07 αλλά όχι και τόσο ρόδινα αν μιλάμε για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.

Ο χώρος που του αναλογεί είναι μικρός, ενώ  οι χειρολαβές δεν προσφέρουν τους μοχλούς εκείνους που να εξασφαλίζουν ικανοποιητική στήριξη.  Για μικρές  αποδράσεις λίγο έξω από την πόλη και για κίνηση μέσα στην πόλη οκ αλλά για κάτι περισσότερο, όχι. Ο πίνακας οργάνων, δεν είναι καν πίνακας και ούτε χρειάζεται ο πληθυντικός στα “όργανα”.

Πρόκειται για ένα στρογγυλό “κοντέρ” φουλ ψηφιακό, στο οποίο χωράνε ουκ ολίγες πληροφορίες: Ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτης βενζίνης, χιλιομετρητής (+δυο μερικοί) και ένδειξη  ταχύτητας στο κιβώτιο. Σε συνδυασμό με τις λυχνίες στην στεφάνη, δεν του λείπει τίποτα και είναι πληρέστατος για το είδος και την κατηγορία της μοτοσικλέτας.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ