Το πλαίσιο του XSR700 είναι επίσης το ίδιο με του MT-07. Πρόκειται για ένα πλαίσιο – περίπτωση αν προσπαθήσεις να το περιγράψεις: μόνης ραχοκοκαλιάς με κάποια στοιχειά χωροδικτυώματος από τον λαιμό μέχρι την μέση του, ανοικτό περιμετρικό από εκεί και πίσω.
Στην πράξη το ατσάλινο αυτό πλαίσιο δεν καταλαβαίνει από ελαστικότητες και τέτοια πράγματα και συνδράμει τα μέγιστα στην συμπαγή αίσθηση που αποκομίζει κανείς οδηγώντας την μοτοσικλέτα. Γεωμετρικά, οι επιλογές της Yamaha δεν είναι ακραίες ωστόσο το XSR700 είναι παρά πολύ ευέλικτο, κάτι που σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι, έχει ως αποτέλεσμα ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης.
Στον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων, για μια ακόμη φορά, τα πράγματα δεν αλλάζουν σε σχέση με το MT-07. Έχουμε λοιπόν τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41χλστ. με διαδρομή 130χλστ. και διπλούς δίσκους “μαργαρίτες” 282χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 130χλστ. ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και μονό δίσκο 245χλστ, με διπίστονη δαγκάνα πίσω.
Τα Pirelli Phantom ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17, κρατάνε πολύ καλά και ξεχωρίζοντας και αυτά, με την περίεργη χάραξη τους.