LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ισχυρός και ροπάτος, με τις χαρακτηριστικές απολαυστικές μεσαίες των L2 της Ducati. Ωστόσο ο συμπλέκτης και ψεκασμός του βγάζουν μια δυστροπία που αντιπαθεί τις βόλτες και την χαλαρή οδήγηση.

Κινητήρας: προνομιακός... Euro4

Οκ, όση αγριάδα και αν προβάλει το Hypermotard, με τον Ευρωπαίο νομοθέτη δεν μπορεί να τα βάλει! Εuro4 λοιπόν το μοτέρ, με την Ducati να ισχυρίζεται ότι αυτό όχι μόνο δεν λειτούργησε αρνητικά, αλλά κατάφεραν να βγάλουν και περισσότερη δύναμη. Πόση; 113 ίππους στις 9.000 και 10 kg-m ροπής, απλωμένα μάλιστα πιο “φουσκωτά” στις μεσαίες, είναι οι εργοστασιακές τιμές. Φυσικά, όπως έχει ειπωθεί, δικύλινδρη “L” η διάταξη τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο οδηγούμενες δεσμοδρομικά (αυτό έλειπε να μην!), 937 κ.εκ. χωρητικότητας, ψεκασμός μέσω σωμάτων 52 χλστ. και μονόδρομος συμπλέκτης. Υγρός. Είπαμε η παράδοση – παράδοση αλλά και η “ξεραίλα” με τους ανατριχιαστικούς μηχανικούς ήχους που οι hard core Ducatisti τους ακούν σαν μουσική, δεν είναι για όλους. 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ