To Ηypermotard απαιτεί ένα καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσει κανείς, έτσι, για να του φύγει ο ξερόβηχας του κρύο μοτέρ. Ωστόσο ακόμα και με τον κινητήρα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, ο ψεκασμός του δεν είναι ομαλός. Σε συνδυασμό με τον βαρύ και on-off λειτουργίας συμπλέκτη και το σκληρό στις αλλαγές κιβώτιο, η κίνηση σε νορμάλ ταχύτητες δεν είναι και ότι πιο smooth έχουμε συναντήσει, σε αγχώνει μην σου σβήσει και θέλει μια κάποια προσπάθεια για να τσουλήσεις νορμάλ, όπως έχεις συνηθίσει με άλλες μοτοσικλέτες. Η λέξη κλειδί είναι το “νορμάλ”.
Το Hypermptard έχει αλλεργία στην “νορμάλ” οδήγηση και στους “νορμάλ” αναβάτες! Είναι μια “τραχιά” μοτοσικλέτα που έχει φτιαχτεί για να πηγαίνει μόνο γρήγορα. Πόσο γρήγορα; Όσο αντέχεις! Ανοιξε, λοιπόν, το γκάζι, πες της ότι θες να πεις με τσαμπουκά και αυτή θα σε ανταμείψει! Τότε μόνο όλα αρχίζουν να αποδίδουν καλά και να λειτουργούν ρολόι. Υπέροχες οι μεσαίες του κινητήρα και πολύ η διάρκεια ψηλά, φανταστικό σε πληροφόρηση το μπροστινό (και άψογα συνεργαζόμενο με το αμορτισέρ πίσω), “νταμάρι” το πλαίσιο, “άγκυρες” τα φρένα, απόλυτος ο έλεγχος με την επιθετική θέση οδήγησης! Όλα αυτά, αρκεί να το πιέζεις και αρκεί να έχεις και καλή ποιότητα ασφάλτου κάτω από τις ρόδες σου... πράγμα που σημαίνει ότι το Hypermotard ξεφαντώνει σε κολασμένα στροφιλίκια και μέσα στην πίστα. Στην διαδρομή αγγαρείας σπίτι – δουλειά – σπίτι και σε ήσυχα βολτάκια θα σε κουράσει και θα το κουράσεις και εσύ.
Μέσα στην πόλη, κατά προτίμηση βράδυ και σε διαδρομές ¨αλητεία” πάλι πρέπει να του “πίνεις το αίμα” αλλά αυτό προϋποθέτει να ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις, γατί όσο ηλεκτρονικό βοήθημα και αν έχεις, το απόλυτο του χαρακτήρα του δεν συγχωρεί και μπορεί να σε “δαγκώσει”. Να πούμε και για το ταξίδι; Να πούμε, από υποχρέωση, καθότι μάλλον θα έχετε καταλάβει ότι “ταξίδι” με το Hypermotard θεωρείται η πολύ γρήγορη κάλυψη αποστάσεων, κατά προτίμηση από δευτερεύοντες και επαρχιακούς -και κατά κανόνα solo και χωρίς αποσκευές-, με προορισμούς δρόμους - “κορδέλες” και πίστες. Για συνεπιβάτη, μπαγκάζια, εκδρομούλες και τέτοια, με την καμία όμως: είπαμε...Αλλεργία!
Τέλος, να επισημάνουμε ότι το DSP πακέτο ηλεκτρονικών είναι και αυτό optomized για χρήση άνω του μέσου όρου σε ότι αφορά στην ταχύτητα στη πίεση. Ναι, στην επιλογή “Rain” το μοτέρ βγάζει off 35+ άλογα και η απόκριση στο γκάζι γλυκαίνει πολύ αλλά αυτό εξυπηρετεί ως “κόφτης” μόνο τον ιδανικά “απονενοημένο” αναβάτη – σύντροφο του Hypermotard, όχι όποιον απλά του αρέσει η μοτοσικλέτα σχεδιαστικά και την θέλει για commuter χρήση. Ένα οπλοπολυβόλο μπορείς να το ρυθμίσεις να εκπυρσοκροτεί κατά ριπάς ή σε μονή βολή, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παύει να είναι όπλο σε κάθε περίπτωση...