Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Όλα ξεκινάνε από έναν τρελαμένο τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο, Superquadro Mono (προερχόμενος από τα δικύλινδρα Superbike), δεσμοδρομικό, μονοκύλινδρο κινητήρα, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου Ride by Wire των 659 κυβικών εκατοστών, αποδίδοντας 77,5 ίππους στις 9.750σ.α.λ και με ροπή 63Nm στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επίπεδα, με τον μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και την εξάλειψη των φρεναρισμάτων του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η δύναμη που διαπερνάει όλο το εσωτερικό κυκλοφοριακό μας σύστημα, θα προσφέρει ατελείωτα παιχνίδια χωρίς η κατανάλωση να χτυπάει κόκκινα στο κάθε γέμισμα, μιας και η κατανάλωση εκτός πόλης κυμαίνεται στα 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 5,5 λίτρα. Ο ήχος που παράγεται από τα δύο τελικά της εξάτμισης, με διάταξη εξαγωγής των σωλήνων 1-2, είναι ηλεκτρικά ηδονικός από τις μεταλλικές κρούσεις που προκαλούν «ψυχολογικά» στο πέρασμα τους! Η ύπαρξη του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού DTC (Ducati Traction Control), θα προστατεύσει στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού από ανεπιθύμητα γλιστρήματα σε ολισθηρά οδοστρώματα. Αν όμως θελήσουμε να προβούμε σε ανεξήγητα παιχνίδια πλαγιολίσθησης, μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσα από το μενού των riding modes και να κρατηθεί η επιλογή δίχως να κάνουμε την ίδια διαδικασία κάθε φορά. Η εταιρεία από το Borgo Panigale της Ιταλίας, έχει καταφέρει έναν συνδυασμό «φωτιά», από πλευράς επιδόσεων και συντήρησης, όπου μια αλλαγή λαδιών πραγματοποιείται κάθε 15.000χλμ και κάθε 30.000 χιλιόμετρα ο έλεγχος βαλβίδων. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα να έρθει κατόπιν παραγγελίας με περιορισμένη ισχύ για κατόχους άδειας διπλώματος Α2. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,9
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,3
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5,64
100 - 0 (μέτρα) 44
Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.) 5,4
 

Σελίδα 1Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος