Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Η περίτεχνη κορμοστασιά της αποτελείται από ένα άκαμπτο, ατσάλινο χωροδικτυωμένο πλαίσιο, τετράγωνης διατομής, φέροντας ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου στρόγγυλης διατομής. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 159,6 κιλά που έχει πλήρες υγρών, δεν θα μας προβληματίσει να προβούμε σε μανούβρες και ξαφνικούς ελιγμούς στις καθημερινές μετακινήσεις μας. Στη σύνθεση αυτού του πάζλ παίζουν ρόλο και οι αναρτήσεις, όπου εδώ συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi, πλήρες ρυθμιζόμενο των 45 χιλιοστών και διαδρομής 215 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί, ένα αμορτισέρ με μοχλικό πλήρες ρυθμιζόμενο, διαπερνώντας κάθετα το ασημένιο αλουμινένιο ψαλίδι. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Pirelli Diablo Rosso IV, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς με πεντάδιπλες ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, σε σχήμα «Υ». Τα φρένα της Hypermotard RVE, απαρτίζονται από 1 δίσκο των 330 χιλιοστών με μια τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Brembo μπροστά, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Η ρυθμιζόμενη μανέτα του μπροστινού φρένου συντελεί στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίηση της Ducati.     

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος