Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  659
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90,7 Χ 68,7
    Συμπίεση (:1) 13,1
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  77.5/9.750
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  63/8.000
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  12,1
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5,5
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο χωροδικτύωμα, ξεχωριστό υποπλαίσιο
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45 χιλ ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  215
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ με μοχλικό Sachs ΑΕ, ΠΕ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  240
    Φρένα Ε (χλστ.) 1Δ/330, 4Ε Brembo, Cornering ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, Cornering ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-17
    Ελαστικό Π 160/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) Δ.Α
    Πλάτος (χλστ.) Δ.Α
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.443
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 904
    Βάρος (κιλά)  151 (159,6 πλήρες)
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν / Ν
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ν / Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  N
    Yπολογιστής ταξιδιού  N
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ο
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ο / Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  N / Ν

    Σελίδα 1Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος