Monster εξάτμιση: Οι δυο απολήξεις της εξάτμισης δεν σε ελκύουν μόνο λόγω της εμφάνισής τους αλλά και του ήχου που θυμίζει after market παρά τις προδιαγραφές Euro 5.
Μπαίνοντας στην εποχή Euro 5 το Monster εξοπλίστηκε με τον γνωστό δικύλινδρο V 937 κυβικών Testastreta 11ο που έχουμε γνωρίσει στα Multistrada 950, Supersport και Hypermotard. Παρά τον αυξημένο κυβισμό κατά 116 κ.εκ σε σχέση με το απερχόμενο Monster 821 ο κινητήρας του νέου μοντέλου είναι κατά 2,4 κιλά ελαφρύτερος, αποδίδοντας όμως 111 ίππους στις 9.250 σ.α.λ με 9,5 χλγμ ροπής στις 6.500 σ.α.λ. (1.250 σ.α.λ νωρίτερα από το 821) και μέση κατανάλωση που κατά τη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 5,8 λίτρα /100χλμ.
Μπόλικα και χρήσιμα ηλεκτρονικά
Η διαχείριση γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα για τρία riding modes (Sport, Touring, Urban-75 ίπποι) καθώς και για τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα τα οποία συνεργάζονται με μονάδα IMU 6 αξόνων και περιλαμβάνουν Traction control 8 επιπέδων, Wheelie control που λειτουργεί ανεξάρτητα και μπορεί να απενεργοποιηθεί και launch control, ενώ στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε και quickshifter δύο κατευθύνσεων ώστε να χρησιμοποιείς τον υδραυλικό συμπλέκτη μόνο στις εκκινήσεις.
Μεγάλο service κάθε 30.000 χιλιόμετρα
Φυσικά νέα είναι η εξάτμιση με κρυμμένους πλέον τους λαιμούς, ώστε το μάτι σου να πέφτει κατευθείαν πάνω στα δύο όμορφα τελικά. Τέλος όσον αφορά στη συντήρηση, αυτή περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.