Ducati Monster

Ducati Monster

Ducati Monster: Χωρίς trellis, αλλά γεμάτο Ιταλικά γονίδια

H Ducati γύρισε σελίδα σε μία από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες της, το Monster, αλλάζοντας την ριζικά και αφήνοντας πίσω το παρελθόν με τον πιο εμφατικό τρόπο.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Όχι πια πλαίσιο χωροδικτύωμα, για μείωση 18 κιλών βάρους!

Το πλαίσιο-χωροδικτύωμα μπορεί να αποτελεί ένα σήμα κατατεθέν για τις ιστορικές μοτοσυκλέτες της Ducati, αλλά η εταιρεία είδε σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια άλλη λύση: Το Front frame, που χρησιμοποιεί και στις Panigale. Με την χρήση του νέου τύπου πλαισίου, στο νέο Monster, η Ducati πέτυχε μια μείωση 18 ολόκληρων κιλών σε σχέση με το απερχόμενο Monster 821!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση με το βλέμμα στο μέλλον – Σπορ αλλά βολική θέση οδήγησης

Η σχεδίαση του Ducati Monster είναι εντελώς νέα, με φουτουριστικές νότες από τον εμπρός LED προβολέα, αλλά και την άμεση αναφορά στην προηγούμενη γενιά χάρη στο σχήμα του ρεζερβουάρ. Νέα σχεδίαση έχει η ουρά, με τις εξατμίσεις να απολήγουν από την δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας σε διπλό τελικό. Οι διαστάσεις επαναπροσδιορίστηκαν, ώστε ο αναβάτης να τοποθετεί ευκολότερα τα πόδια του στο έδαφος. Ο σπορ προσανατολισμός του νέου Monster δεν κρύβεται, όμως η θέση οδήγησης δεν προβληματίζει. Το τιμόνι βρίσκεται πλέον πιο κοντά στον αναβάτη κατά 70χιλ και τα μαρσπιέ τοποθετούνται πιο πίσω, αλλά και 10χιλ χαμηλότερα από την προηγούμενη γενιά, ώστε να μην γίνονται κουραστικά στην καθημερινότητα. Η στενή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας επιτρέπει να πατήσεις με ευκολία τα πόδια σου στο έδαφος, κάτι στο οποίο συμβάλλει βέβαια και το ύψος της σέλας στα 820χιλ (υπάρχει ως αξεσουάρ και χαμηλότερη στα 800χιλ ή στα 775χιλ με το ειδικό κιτ για την ανάρτηση). 

Κινητήρας Testastretta με 111 άλογα και πληθώρα ηλεκτρονικών

Ο δικύλινδρος V κινητήρας του Ducati Monster είναι υπερκυβισμένος, αλλά ταυτόχρονα και ελαφρύτερος από αυτόν του 821, αποδίδοντας 111 ίππους και 9,5 kgm ροπής, στις 9.250 και 6.500 στροφές αντίστοιχα. Το μοτέρ συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5 αλλά δεν «φιμώνεται» από την εξάτμιση, η οποία εκπέμπει έναν θαυμάσιο ήχο που σε βάζει στην πρίζα. Μπόλικα ηλεκτρονικά συστήματα επιτηρούν την λειτουργία του δικύλινδρου μοτέρ: Η Monster φέρει μονάδα IMU 6 αξόνων, Traction Control σε 8 επίπεδα, wheelie control με δυνατότητα απενεργοποίησης αλλά και launch control. Το quickshifter είναι στον βασικό εξοπλισμό, ενώ οι χαρτογραφήσεις ισχύος είναι 3 (Sport, Touring, Urban). Παράλληλα, ο νέος κινητήρας «ζητά» μεγάλο service, κάθε 30.000 χιλιόμετρα. 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »