LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας αποδίδει 113 ίππους με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ.

Το κουμπί επιλογής χαρτογράφησης

Η εξάτμιση είναι σε διάταξη 2-1-2

Κινητήρας

Η καρδιά του Supersport 939, είναι ο υδρόψυκτος Testastretta L-Twin κινητήρας, χωρητικότητας 937 κυβικών εκατοστών, που εναρμονίστηκε με τους κανονισμούς Euro4. Οι 53αρες πεταλούδες του υπερτετράγωνου κινητήρα συνδυάζονται με γκάζι ride-by-wire, που χρησιμοποιεί 3 ξεχωριστές  χαρτογραφήσεις για διαφορετικές συνθήκες και οδηγικά στυλ. Τα 3 riding modes, προσαρμόζουν αυτόματα την ισχύ του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του ABS και την ευαισθησία του συστήματος πρόσφυσης, ενώ κάθε mode  μπορεί να προσαρμοστεί. Το Sport μεταφέρει πλήρη ισχύ με άμεση απόκριση, το Touring μεταφέρει πλήρη ισχύ αλλά με πιο προοδευτικό τρόπο και το Urban μεταφέρει μειωμένη ισχύ 75 ίππων για συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Αποδίδει 113 ίππους στις 9.000 σ.α.λ  και 96,7 NM ροπής στις 6.500σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρία, το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ, ενώ παραμένει πάνω από 90% στην κόκκινη περιοχή. Το 6-τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Μπλοκ κινητήρα και κυλινδροκεφαλή τροποποιήθηκαν, ώστε να χωρέσουν στο πλαίσιο χωροδικτύωμα. Το σύστημα ψύξης μαζί με το κάλυμμα εναλλακτή υπέστησαν αλλαγές για να επιτρέψουν την τοποθέτηση αισθητήρα ταχυτήτων. 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ