LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διπλά δισκόφρενα 320 χιλιοστών στον εμπρός άξονα

Το σύστημα ανάρτησης της έκδοσης S

Το μπροστινό σύστημα της απλής έκδοσης

Το πίσω αμορτισέρ της Ohlins

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Το νέο μοντέλο διαθέτει τη δομή όπου το πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο. Η δομή αυτή αποτελείται από ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα συνδεδεμένο με την κυλινδροκεφαλή και τον κινητήρα. Το υποπλαίσιο είναι κλασικό σωληνοειδούς διάταξης. Η απλή έκδοση, έρχεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλιοστών της Marzocchi και ένα πίσω αμορτισέρ της Sachs με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Η έκδοση S, έρχεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Ohlins 48 χιλιοστών και πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας. Διαθέτει και Quickshifter για τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη ( προαιρετικό στην στάνταρ έκδοση) και ασορτί κάλυμμα του πίσω καθίσματος. Και οι δύο εκδόσεις φοράνε δίσκους 320 χιλιοστών με δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και δίσκους 245 χιλιοστών με δαγκάνες 2 εμβόλων πίσω και συνδυάζονται με σύστημα ABS της Bosch με 3 διαβαθμίσεις.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ