Ο επικεφαλής της Ducati, Claudio Domenicali μίλησε εφ` όλης της ύλης για το μεγάλο βήμα της Ducati στους V4 κινητήρες παραγωγής, απαντώντας μάλιστα και σε ερωτήματα που αφορούν πιθανή εμφάνιση μοτοσυκλέτας στα 600 κ.εκ.!
Θα εμφανίσει η Ducati μοντέλο supersport Μοτοσυκλέτας στα 600 κ.εκ., τώρα που τα μεγάλα νέα για τον V4 κινητήρα ήρθαν μετά από πολλή αναμονή; Ο Claudio Domenicali, υπ`αριθμόν 1 άνδρας της Ducati, απάντησε σε αυτό το ερώτημα που του τέθηκε, όντας αφοπλιστικά ειλικρινής. Αν λοιπόν ελπίζετε σε ένα 600άρι όπλο πίστας από την Ducati, θα μείνετε…με την επιθυμία, αφού ο Domenicali ήταν κατηγορηματικά αρνητικός.
Συγκεκριμένα, είπε: «Δεν θα φτιάξουμε V4 στα 600 κ.εκ. Ο λόγος είναι ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ακριβός, λόγω της κατασκευής του. Δεν θα μπορούσε να εναρμονιστεί με τα δεδομένα τιμής αυτής της κατηγορίας. Δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε 80% μεγαλύτερη τιμή.»
Παράλληλα, ο Domenicali αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για το ερχόμενο V4 της Ducati, που θα κάνει το ντεμπούτο του στην φετινή EICMA. Σχετικά με το γιατί η Ducati αποφάσισε να περάσει στην νέα πλατφόρμα, είπε: «Έχουμε μια μεγάλη εμπειρία, δέκα ετών, στα Moto GP με τον V4 κινητήρα και θα ήταν κρίμα, να μην προσφέρουμε όσα μάθαμε σε αυτή την περίοδο, και στους πελάτες μας. Η σχέση μεταξύ βάρους, ισχύος και ροπής του V4 που αναπτύσσουμε είναι κορυφαίου επιπέδου.»
Ο Domenicali συνέχισε τις δηλώσεις του για το νέο μοτέρ, αναφέροντας: «Ο κινητήρας θα διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη τετρακύλινδρη μονάδα της αγοράς. Για αυτό και ο κινητήρας που χρησιμοποιούμε στους αγώνες ξεχωρίζει, καθώς είναι ο μόνος δεσμοδρομικός»
Τι θα γίνει όμως με τον κινητήρα Superquadro, που θα είναι ο τελευταίος κατά τα φαινόμενα V2 της εταιρείας; Σύμφωνα με τον Domenicali, θα συνεχίσει να εξελίσσεται ως βάση για μια μικρότερη supersport μοτοσυκλέτα «με ισχύ της τάξης των 160 ίππων», ενώ έδωσε ελπίδες ακόμη και για την επιβίωση του παλαιότερου Testastretta –που χρησιμοποιεί η Supersport -, σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Φαίνεται λοιπόν, ότι η ισχυρή V2 ταυτότητα της θρυλικής ιταλικής εταιρείας θα συνεχίσει να ζει, τουλάχιστον για έναν χρόνο ακόμη.