LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δέκα χρόνια έκλεισε τo Rocket και η βρετανική εταιρία παρουσίασε την περιορισμένης παραγωγής έκδοση Χ.

Αλλο ένα μοντέλο της Triumph όπου το μαύρο χρώμα κυριαρχεί.

Βουρτσισμένο μέταλλο καλυμμένο με βερνίκι. Να κάτι που θα θέλαμε να βλέπουμε πιο συχνά στις βαφές των μοτοσικλετών.

Εντυπωσιακή η βαφή που αποτελεί δημιουργία της βρετανικής 8 Ball.

Κατεργασμένο σε CNC το αλουμινένιο σήμα που καλύπτει το ρεζερβουάρ λαδιού.

Ένα ακόμη επετειακό σήμα πάνω στο Rocket.

Το Χ κάνει την εμφάνισή του και στο πίσω φτερό.

Μικρό μασκάκι πάνω από τους δύο προβολείς που καλύπτει τα χρωμιωμένα όργανα.

Το ρεζερβουάρ από διαφορετική γωνία.

EICMA 2014: Triumph Rocket X

Η μοτοσικλέτα «μαζικής» παραγωγής με τον μεγαλύτερο κινητήρα στον κόσμο έγινε 10 ετών και η βρετανική εταιρία δημιούργησε μια επετειακή έκδοση με εντυπωσιακές λεπτομέρειες.

 
Η παραγωγή του Rocket X, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 2.294 κ.εκ. και 22,53 Kgm στις 2.750 σ.α.λ., θα περιοριστεί στις 500 μοτοσικλέτες. Το μαύρο είναι το χρώμα που κυριαρχεί πάνω στο Rocket, όπως και το γράμμα X (10 στα λατινικά) που το βλέπουμε στη βαφή αλλά και στα σήματα της βρετανικής μοτοσικλέτας. Η βαφή, την οποία έχει επιμεληθεί η βρετανική εταιρία custom βαφών 8-Ball ,είναι από τις πλέον εντυπωσιακές που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Όλα έχουν γίνει στο χέρι και απαιτούν τέσσερις ημέρες δουλειάς, έξι στρώματα βερνικιού και δύο γυαλίσματα! Το highlight βέβαια είναι το εκτεθειμένο βουρτσισμένο μέταλλο στα φτερά και φυσικά στο ρεζερβουάρ. Σε μαύρο είναι βαμμένα, επίσης, οι εξατμίσεις, η μικρή μάσκα του προβολέα, το τιμόνι, οι καθρέπτες και τα λεβιέ το ποδόφρενο και ο επιλογέας για τις ταχύτητες.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ