LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με αισθητικές αλλαγές αλλά και βελτιώσεις ουσίας παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Honda NC750X.

Η μεγαλύτερη ζελατίνα θα κάνει σίγουρα πιο άνετο το ταξίδι πάνω στη σέλα του NC750X.

Βελτιώσεις και στο πιρούνι φέρει το ανανεωμένο NC750X.

Full LED o εμπρός προβολέας

Πιο δυναμική η σχεδίαση σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά

Μεγαλύτερος κατά ένα λίτρο ο αποθηκευτικός χώρος

Στα πρότυπα του Crossrunner o πίνακας πληροφοριών

EICMA 2015: Ανανεωμένο Honda NC750X

Με φρέσκια αισθητική, νέα LED φώτα και πολλές ακόμη αλλαγές που το κάνουν ακόμη πιο πρακτικό και άνετο έρχεται το NC750X, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα στην EICMA.

 
Σχεδίαση
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση της ανανεωμένης μοτοσικλέτας οι αλλαγές που την έχουν κάνει να δείχνει πιο αιχμηρή και πιο «αθλητική» είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Ακόμη πιο αισθητή είναι η αλλαγή του LED εμπρός φωτιστικό σώμα, κάτι που ισχύει και για τα φώτα θέσης-LED είναι και το πίσω φανάρι. Χωρίς, να έχει αλλάξει δραματικά, το NC750X παρουσιάζεται πιο σύγχρονο και δυναμικό από τον προκάτοχό του. Ανασχεδιασμένο είναι και το τελικό της εξάτμισης, ελαφρύτερο από το προηγούμενο και με πιο βαθύ ήχο σύμφωνα με τους Ιάπωνες.

Εργονομία-'Aνεση
Με στόχο να προσφέρει ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης οι αλλαγές στο NC750X ξεκινούν από τη νέα και μεγαλύτερη ζελατίνα η οποία έχει ψηλώσει κατά 70 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη. Μεγαλύτερη παρουσιάζεται και σε πλάτος με τα «αυτάκια» της να μειώνουν την πίεση αέρα, ενώ φέρει και άνοιγμα για να μειώνεται το φαινόμενο της υποπίεσης. Καλά είναι τα νέα όσον αφορά και τον γνωστό αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος έχει μεγαλώσει σε μέγεθος κατά ένα λίτρο φτάνοντας συνολικά τα 22. Παράλληλα το καπάκι του φέρει πλέον βάσεις πάνω στις οποίες ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει tank bag, αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την πρακτικότητα του NC750X. Επίσης στο εσωτερικό του, το καπάκι έχει τέσσερις γάντζους για να μπορείτε να δένετε τα αντικείμενα που τοποθετείτε, σε περίπτωση που αυτό χρειάζεται. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης νέος στα πρότυπα του Crossrunner. Πέρα από τα βασικά, πληροφορεί τον αναβάτη για την κατανάλωση, τα έξτρα θερμαινόμενα γκριπ αλλά και τις ρυθμίσεις για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ένας νεωτερισμός για τα δεδομένα της Honda είναι η δυνατότητα αλλαγές χρώματος για το στροφόμετρο μεταξύ εννέα επιλογών. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει επίσης διαφορετικό χρώμα ανάλογα με την ταχύτητα που έχει στο κιβώτιο, τις στροφές του κινητήρα αλλά και τις ρυθμίσεις στο DCT κιβώτιο!

Ένα ακόμη ενδιαφέρον παιχνίδι με τον φωτισμό του πίνακα είναι οι επιλογές ECO και SHIFT. Αν οδηγείτε οικονομικά ο φωτισμός είναι μπλε, αν προσπαθείτε ακόμη πιο σκληρά να εξοικονομήσετε βενζίνη γίνετε πράσινος, ενώ αν κρατά τις στροφές ψηλότερα από το ιδανικό το χρώμα αλλάζει σε πορτοκαλί.

Κιβώτιο/Κινητήρας
Ο εν σειρά δικύκινδρος κινητήρας του NC750X δεν έχει δεχτεί αλλαγές, ωστόσο πλέον περνά προδιαγραφές ρύπων Euro 4. Αποδίδει 54 ίππους και 6,93 kgm ροπής στις 6.250 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα και καταναλώνει μόλις 3,49 λίτρα/100 χλμ., σύμφωνα με την Honda.

Μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές έχουμε στο DCT κιβώτιο. Πλέον, ο αναβάτης, για να μπορέσει να βρει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα, έχει τρεις διαφορετικές επιλογές στο πρόγραμμα S (σπορ). Σε αυτό το πρόγραμμα το μοτέρ ανεβάζει περισσότερες στροφές πριν αλλάξει ταχύτητα, με την επιλογή του αναβάτη να αποθηκεύεται στη μνήμη του συστήματος. Το χειροκίνητο πρόγραμμα MT, όπως και το D, που στοχεύει περισσότερο στην οικονομία εξακολουθούν να υπάρχουν. Επίσης, οι συμπλέκτες του κιβωτίου φέρουν μια νέα λειτουργία που ονομάζεται Adaptive Clutch Capability Control η οποία προσαρμόζει τη λειτουργία τους για πιο βελούδινη αίσθηση κατά το άνοιγμα και κλείσιμο του γκαζιού. Παράλληλα, υπάρχει και σύστημα ελέγχου κλίσεων που προσαρμόζει τη συχνότητα που αλλάζουν οι ταχύτητες όταν η μοτοσικλέτα ανεβαίνει ή κατεβαίνει έναν δρόμο. Για το μηχανικό κιβώτιο οι αλλαγές περιορίζονται στη βελτίωση του συμπλέκτη για πιο ελαφριά αίσθηση και ευκολότερες αλλαγές.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Η Honda δεν προχώρησε σε αλλαγές στο ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι. Το μεταξόνιο να παραμένει στα 1.535 χλστ.,  το ίχνος στα 110 χλστ. και η κάστερ στις 27 μοίρες. Το βάρος της μοτοσικλέτας, ανέρχεται στα 220 γεμάτα κιλά (230 με DCT) ενώ το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 830 χλστ.
Σημαντικές αλλαγές σύμφωνα με τους Ιάπωνες έχουμε στο συμβατικό πιρούνι των 41 χσλτ., το οποίο χρησιμοποιεί νέες βαλβίδες της Showa. Αυτές ονομάζονται bending valves και σύμφωνα με την εταιρία προσφέρουν πιο γραμμική απόσβεση συμπίεσης-επαναφοράς σε σχέση με ένα συμβατικό φυσίγγιο, ενώ είναι παράλληλα και ελαφρύτερες από αυτό. Αλλαγή έχουμε και στη συμπίεση η οποία έχει γίνει αυξηθεί ελαφρώς. Παράλληλα, το αμορτισέρ φέρει πλέον ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ η λειτουργία του είναι λίγο πιο μαλακή στην αρχική του συμπίεση για να απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες στις χαμηλές ταχύτητες. Μικρές αλλαγές έχουμε στα φρένα με ανασχεδιασμένη διπίστονη δαγκάνα εμπρός για τον δίσκο των 320 χλστ. –ένα έμβολο για την πίσω δαγκάνα και τον δίσκο των 240 χλστ. Τέλος οι τροχοί της μοτοσικλέτας παραμένουν ίδιοι αν και οι βαλβίδες έχουν πλέον σχήμα L για ευκολότερη πρόσβαση.

Διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικά χρώματα: Άσπρο-μαύρο, κόκκινο μεταλλικό, ασημί μεταλλικό, γκρι μεταλλικό, μπλε μεταλλικό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 745
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 6,93/4.750
Βάρος (κιλά, πλήρες): 220
Ύψος σέλας (χλστ.): 830

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ