Ίσως είναι νωρίς να το προεξοφλήσουμε αλλά το City Adventure Concept μάλλον θα αποτελέσει το πιο ρηξικέλευθο και περίεργο δίκυκλο που παρουσιάστηκε φέτος στην EICMA του Μιλάνου.
Μην είναι scooter; Μην είναι on-off; Ή μήπως είναι τελικά ο παράνομος καρπός ενός τέτοιου απονενοημένου ζευγαρώματος; Όπως και να έχει, από τη στιγμή που η Honda αρκέστηκε απλά σε κάποιες γενικές δηλώσεις για το ποιόν του εν λόγω δίκυκλου, εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι εικασίες.
Η ιδέα ομολογούμε ότι είναι δεν είναι κακή, απλά μας ξάφνιασε. Ένα αυτόματο (…προφανώς) mega scooter με δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου. Γιατί όχι δηλαδή; Θα σας χάλαγε τόσο η προοπτική του να διασχίζετε χωματόδρομους χαζεύοντας τη φύση και καθήμενοι σαν πασάδες, με μόνη σας έννοια το άνοιξε κλείσε του γκαζιού; Εμάς όχι πάντως.
H Honda πάντως άλλα έχει κατά νου ως ιδανική χρήση αυτού του οχήματος, τουλάχιστον αν κρίνουμε από τα συμφραζόμενα του πολύ γενικού και λακωνικού κειμένου που εξέδωσε, ένεκα της παρουσιάσης του Concept:
"Το City Adventure Concept, αποτελεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση της μοτοσικλετιστικής περιπέτειας. Εισάγει τον "αέρα" της περιπέτειας μέσα στην καρδιά της πόλης και υπερτονίζει την δέσμευση της Honda στην ανακάλυψη και εφαρμογή νέων τεχνολογιών, προκειμένου να εμπλουτίσει με νέες εμπειρίες το lifestyle των πελατών της"
Αυτά. Ούτε τεχνικά χαρακτηριστικά, ούτε μια πληροφορία που να μας οδηγεί κάπου, έστω για το τύπο και το είδος του κινητήρα που έχει χρησιμοποιηθεί. Αρκούμενοι σε αυτά που βλέπουμε λοιπόν -και με κάθε επιφύλαξη-, υποθέτουμε ότι βάση για το συγκεκριμένο concept, αποτέλεσε το Integra.
Για αυτό που είμαστε σίγουροι πάντως, είναι ότι το συγκεκριμένο δημιούργημα επιτελεί στο ακέραιο τον γνωστό ρόλο των concept, που δεν είναι άλλος περάν από τη σφυγμομέτρηση των αντιδράσεων του κοινού, προκειμένου να αποφασιστούν μελλοντικές κινήσεις. Ή να το πούμε καλύτερα, μελλοντικές υλοποιήσεις.