EICMA 2024: Benelli TRK 902 Xplorer

EICMA 2024: Benelli TRK 902 Xplorer
5 Φωτογραφίες »

- Πρωτότυπο με καθαρά χωμάτινες διαθέσεις
- Δικύλινδρος κινητήρας 904cc με 100 άλογα και 90Nm ροπής
- 22άρι ρεζερβουάρ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Πρωτότυπο με καθαρά χωμάτινες διαθέσεις

Η Benelli μόλις παρουσίασε στην Διεθνή Έκθεση της EICMA το concept TRK 902 Xplorer, που απεικονίζει το πως οραματίζεται η εταιρεία να εμπλουτίσει την οικογένεια TRK στο άμεσο μέλλον. Το μοντέλο αυτό θα είναι το πρώτο της εταιρείας από το Pesaro στην "μεγάλη" κατηγορία δίπλα στο μικρό του αδελφάκι, το TRK 702 της μεσαίας κατηγορίας. Το μούτρο είναι πιο compact και επιθετικό, με μία σύνθεση LED προβολέων αντίστοιχη με αυτή του TRK 702 με ένα φως ημέρας του οποίου το σχέδιο έχει μελετηθεί αποκλειστικά για αυτό το πρωτότυπο. Οι γραμμές από το πλάι σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι μία "στιβαρή" και "μυώδης" μοτοσυκλέτα, με την σιλουέτα της να λεπταίνει αρκετά προς τα πίσω.
 

Δικύλινδρος κινητήρας 904cc με 100 άλογα και 90Nm ροπής

Το πρωτότυπο TRK 902 Xplorer είναι έτοιμο για adventure διαδρομές. Στην καρδιά του χτυπά ένα δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας στα 904cc που σύμφωνα μετην εταιρεία αποδίδει μέγιστη ισχύ 100 ίππων και ροπή 90 Nm. Οι διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω είναι οι μεγαλύτερες που έχουμε δει σε μοντέλο της εταιρείας στα 200 χλστ και τα ελαστικά είναι τα γνωστά και αξιόπιστα Pirelli Scorpion Rally σε διαστάσεις 110/80-19 εμπρός και 150/70-17, σε ακτινωτούς τροχούς φυσικά. Χωμάτινη αλλά όχι στον μέγιστο βαθμό, καθώς στα "χαρτιά" της Benelli μπορεί να υπάρχει και ένα μοντέλο με τροχούς 21-18 για αργότερα, αλλά αυτό είναι κάτι που θα χρειαστεί να περιμένουμε για να μάθουμε εάν θα συμβεί, μετά την επίσημη παρουσίαση ενός TRK 902 παραγωγής.

22άρι ρεζερβουάρ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Το πρωτότυπο αποκτά ένα μεγάλο ρεζερβουάρ 22 λίτρων που θα του χαρίζει μία αρκετά καλή αυτονομία, ιδανική για μακρινά ταξίδια και ιδιαίτερα εάν σε αυτά υπάρχουν και χωμάτινες απομακρυσμένες από τον πολιτισμό διαδρομές. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται μία ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ενώ στο πρωτότυπο βλέπουμε την σέλα του συνεπιβάτη να αντικαθίσταται από μία εργαλειοθήκη, που περιέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζονται για μία γρήγορη επισκευή στην άκρη του δρόμου σε solo ταξίδια, ή adventure όπου είναι πολύ πιθανό να πάθεις λάστιχο η να χρειαστεί να επισκευάσεις κάτι μετά από μία πτώση.