EICMA 2024: VOGE SR16 200
• 200αρης κινητήρας με 17,5 ίππους και σύστημα start-stop
• Ψηλόροδο και με επίπεδο πάτωμα
• Keyless και οθόνη με GPS
• Και μικρότερη έκδοση 125cc
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
200αρης κινητήρας με 17,5 ίππους και σύστημα start-stop
Η Voge επεκτείνει την γκάμα των SR με ένα μεγαλύτερο σε κυβισμό μοντέλο, το οποίο παράλληλα διατηρεί τα πλεονεκτήματα των scooter με μεγάλους τροχούς. Το SR200 φοράει ένα μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 174cc ο οποίος αποδίδει 17,4 ίππους στις 8.500σαλ. και μέγιστη ροπή 16Νm στις 6.500σαλ., νούμερα ικανά για τελική ταχύτητα άνω των 110km/hκαι γρήγορες επιταχύνσεις από στάση. Μεταξύ των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κινητήρα είναι και το σύστημα start-stop το οποίο χάρη σε μια γεννήτρια που είναι τοποθετημένη στη μίζα, προσφέρει αθόρυβες εκκινήσεις και χαμηλότερη κατανάλωση.
Ψηλόροδο και με επίπεδο πάτωμα
Οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, σήμα κατατεθέν της σειράς SR16, προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και αίσθηση και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα σε συνδυασμό με το σύστημα ABS. Το SR16 200 στοχεύει και στην πρακτικότητα καθώς το επίπεδο πάτωμα χαρίζει εύκολη πρόσβαση και επιπλέον χώρο φόρτωσης.
Keyless και οθόνη με GPS
Στον εξοπλισμό του SR16 περιλαμβάνονται σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί (keyless), κεντρικό σταντ και οθόνη με οδηγίες πλοήγησης turn-by-turn. Επιπλέον διαθέτει σύστημα ανίχνευσης σύγκρουσης με κάμερα που καταγράφει και αποθηκεύει βίντεο μικρής διάρκειας, για να χρησιμοποιείται ως αποδεικτικό σε περίπτωση συμβάντος. Όσον αφορά την πρακτικότητα διαθέτει μικρό αποθηκευτικό χώρο στο μπροστινό τμήμα με θύρα USB και μαγνητικό κλείσιμο και (στάνταρ) μπαγκαζιέρα χωρητικότητας 34lt.
Και μικρότερη έκδοση 125cc
Το μοντέλο SR16 θα προσφέρεται με τον ίδιο σχεδιασμό και με μικρότερο κινητήρα χωρητικότητας 125cc, το οποίο θα αποδίδει 11,4 ίππους στις 8.500σαλ και 11Nm ροπής στις 6.500σαλ. Κατά τα άλλα οι διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά του πλαισίου, των τροχών και των περιφερειακών θα είναι ίδιες με του μεγαλύτερου «αδελφού» του, αλλά θα μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α1.