EICMA 2024: Voge DS625X
• Adventure με κάγκελα και ψηλή εξάτμιση στο βασικό εξοπλισμό
• Δικύλινδρος κινητήρας 581cc με 63 ίππους και τελική 170km/h
• Πλούσιο τεχνολογικό πακέτο με GPS, Bluetooth και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
• Τροχοί 19-17 ιντσών και ανεστραμμένο μπροστινό της ΚΥΒ
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Adventure με κάγκελα και ψηλή εξάτμιση στο βασικό εξοπλισμό
Η DS625X αποτελεί την crossover πρόταση μεσαίου κυβισμού από τη Voge, που σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες ενός ευρέος φάσματος αναβατών. Ο σχεδιασμός της ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της κατηγορίας adventure συνδυάζοντας τη στιβαρότητα με την κομψότητα. Διαθέτει χαρακτηριστικά adventure στοιχεία όπως προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα, υπερυψωμένη εξάτμιση και ρύγχος πάνω από το φτερό, ενώ ο προσανατολισμός της φαίνεται να είναι κατά βάση ασφάλτινος με ελαφριά χρήση στο χώμα.
Δικύλινδρος κινητήρας 581cc με 63 ίππους και τελική 170km/h
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με το γνωστό και από άλλα μοντέλα της Voge δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 581cc, ο οποίος διαθέτει μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Αποδίδει 63 ίππους στις 9.000σαλ και ροπή 57Nm στις 6.500σαλ, δίνοντας δυνατότητα για τελική ταχύτητα 170km/h. To πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό με τον κινητήρα ενεργό μέλος του και έτσι το βάρος συγκρατείται στα 191kg (χωρίς υγρά).
Πλούσιο τεχνολογικό πακέτο με GPS, Bluetooth και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Στον τομέα του εξοπλισμού, η Voge την έχει προικίσει με όσο περισσότερο αξεσουάρ ήταν δυνατόν, ώστε ―φανταζόμαστε― η τιμή να κρατηθεί σε όσο το δυνατόν λογικότερα για τον ανταγωνισμό επίπεδα. Διαθέτει φωτιστικά σώματα και φλας τεχνολογίας LED με φώτα ημέρας DRL, οθόνη LCD με τεχνολογία IPS, και σύστημα πλοήγησης με δυνατότητα οδηγιών turn-by-turn. Επιπλέον, διαθέτει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προστατευτικές χούφτες, κεντρικό σταντ στο βασικό εξοπλισμό και συνδεσιμότητα μέσω bluetooth στο βασικό εξοπλισμό.
Τροχοί 19-17 ιντσών και ανεστραμμένο μπροστινό της ΚΥΒ
Το σύστημα ανάρτησης της Voge DS625X είναι της KYB και περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41mm εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Οι ακτινωτοί τροχοί 19 και 17 ιντσών δέχονται tubeless ελαστικά (με πρώτης τοποθέτησης τα Metzeler Touratec), ενώ το σύστημα πέδησης της Nissin περιλαμβάνει διπλούς δίσκους 298mm εμπρός και μονό 240mm πίσω. Διαθέτει επίσης απενεργοποιούμενο ABS και Traction Control και δύο προγράμματα οδήγησης.